;
coinex

جزئیات جدیدی از ویوو نکس اس (Vivo NEX S) در فضای آنلاین منتشر شد

کمپانی ویوو قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را با نام ویوو نکس در رویداد شانگهای که 22 خرداد (12 ژوئن) برگزار می‌شود، رونمایی کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی جدید ویوو در سه نسخه‌ی ویوو نکس (Vivo NEX)، ویوو نکس اس (Vivo NEX S) و ویوو نکس ای (Vivo NEX A) معرفی خواهد شد. اخیرا برگه‌ای از مشخصات Vivo NEX S که در بازار گوشی‌های اقتصادی رقابت خواهد کرد، منتشر شده که برخی ویژگی‌های آن را فاش می‌کند. با توجه به این برگه‌ی مشخصات می‌توان گفت که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.01 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار می‌شود که حاشیه‌های باریکی در اطراف آن قرار دارد؛ گفته می‌شود که نسبت صفحه نمایش به ابعاد این موبایل هوشمند به 100 درصد می‌رسد.

اخیرا برگه‌ای از مشخصات ویوو نکس اس که در بازار گوشی‌های اقتصادی رقابت خواهد کرد، منتشر شده که برخی ویژگی‌های آن را فاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: گوشی Vivo NEX به یک دوربین سلفی متحرک مجهز است


انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به مکانیزم دوربین سلفی متحرک مجهز شود. این احتمال وجود دارد که گوشی ویوو نکس از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 برخوردار شود؛ این درحالیست که مدل‌های میان‌رده‌ی این دستگاه به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 مجهز خواهند شد.

ویوو نکس اس از ماژول دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی خود بهره‌مند خواهند شد که دو لنز 20 و 16 مگاپیکسلی، تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 24 مگاپیکسلی نیز در نمای اصلی این موبایل تعبیه خواهد شد. شایعات دیگری که پیرامون ویوو نکس اس منتشر شده، از عرضه‌ی این دستگاه در رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خبر می‌دهند. البته مدل رده‌بالاتر ویوو نکس از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه اجرا می‌شود. یک باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای نکس اس در نظر گرفته شده که دستگاه را روشن نگه می‌دارد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مدل استاندارد این موبایل به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست که مدل‌های میان‌رده نیز با این ویژگی همراه خواهند بود یا خیر.

کمپانی چینی ویوو به‌تازگی طرحی از نمونه اولیه‌ی گوشی ویوو اپکس (Vivo APEX) را منتشر کرده است که حقیقتا یک گوشی بدون حاشیه به شمار می‌رود. نسخه‌ی تولیدی این محصول با نام ویوو نکس معرفی شده که در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) رسما رونمایی می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر