;
coinex

شیائومی ردمی وای 2 با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رسما رونمایی شد

شیائومی ردمی وای 2 (Xiaomi Redmi Y2) گوشی میان‌رده‌‌ی کمپانی چینی شیائومی با تمرکز بر ویژگی‌های دوربین سلفی رسما معرفی شد.

شیائومی ردمی وای 2 نسل دوم گوشی ردمی وای 1 است که قبلا با نام ردمی اس 2 در چین معرفی و عرضه شده بود. این کمپانی همچنین از انتشار نسخه‌ی رابط کاربری MIUI 10 در هند خبر داد.

ردمی وای 2 یکی دیگر از گوشی‌های برند شیائومی است که با تمرکز بر ویژگی‌های دوربین معرفی شده است؛ این موبایل از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی بهره‌ می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه از ویژگی سلفی پرتره‌ی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. شیائومی در این رویداد به ویژگی‌های دیگر این موبایل هوشمند از جمله صفحه نمایش 18:9 و پشتیبانی از فیس آنلاک نیز اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: جدیدترین اطلاعات از شیائومی ردمی وای ۲ قبل از رونمایی رسمی


مشخصات شیائومی ردمی وای 2

اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری MIUI 9.5 در این گوشی هوشمند اجرا می‌شود. کمپانی چینی شیائومی در این رویداد از زمان‌ انتشار نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 خبر داد؛ این کمپانی رسما اعلام کرد که گوشی شیائومی ردمی وای 2 تا پایان ماه ژوئن، آپدیت MIUI 10 را دریافت می‌کند.

شیائومی ردمی وای 2 از صفحه نمایش 5.99 اینچی اچ دی پلاس برخوردار شده که شیشه‌ی محافظ 2.5D روی آن قرار دارد. این صفحه نمایش در ابعاد 18:9 ساخته شده و با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل همراه است.

یک تراشه‌ی هشت‌ هسته‌ای و قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 625 و پردازنده گرافیکی آدرنو 509 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. ردمی وای 2 در دو نسخه با رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه‌ی رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، و نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه است. این دستگاه از نصب میکرو اس دی کارت و دو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

مشخصات شیائومی ردمی وای 2

شیائومی ردمی وای 2 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار شده که به گوشی شیائومی ردمی نوت 5 پرو شباهت دارد. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر برای این موبایل در نظر گرفته شده که از ویژگی فوکوس خودکار تشخیص فاز و دیافراگم f/2.2 پشتیبانی می‌کند. این دوربین همراه با لنز ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. شیائومی ردمی وای 2 از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برخوردار شده که از ویژگی‌های مود پرتره‌ی هوش مصنوعی و مود زیبایی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند؛ این دوربین به فلاش LED مجزا مجهز شده است.

یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی برای ردمی وای 2 در نظر گرفته شده است. از قابلیت‌های اتصالی این موبایل هوشمند می‌توان به 4G VoLTE،‌ وای فای 802.11 a/b/g/n،‌ بلوتوث 4.0، جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری، رادیوی FM و جی‌پی‌اس اشاره کرد. شیائومی ردمی وای 2 از ویژگی باز کردن قفل دستگاه با استفاده از چهره (Face Unlock)   پشتیبانی می‌کند و اسکنر اثر انشگت آن نیز در پنل پشتی قرار دارد.

قیمت و عرضه‌ی شیائومی ردمی وای 2

قیمت و عرضه‌ی شیائومی ردمی وای 2

قیمتی معادل 9999 روپیه (149 دلار) برای مدل رم 3 گیگابایتی و قیمت 12999 روپیه (193 دلار) برای مدل رم 4 گیگابایتی این دستگاه در نظر گرفته شده است. ردمی وای 2 در رنگ‌های طلایی، رزگلد و خاکستری تیره عرضه خواهد شد. فروش آنلاین این موبایل از 22 خرداد (12 ژوئن) در وب‌سایت آمازون ایندیا آغاز می‌شود و سپس در فروشگاه‌های آفلاین در دسترس قرار می‌گیرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر