coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین اطلاعات از شیائومی ردمی وای 2 قبل از رونمایی رسمی

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد یک گوشی ردمی با محوریت عکاسی سلفی را رونمایی کند؛ این گوشی جدید، فردا با نام شیائومی ردمی وای 2 (Xiaomi Redmi Y2) معرفی خواهد شد.

جدیدترین شایعات حاکی از آن هستند که این شرکت بزرگ چینی، فردا از گوشی شیائومی ردمی وای 2 رونمایی خواهد کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی شیائومی ردمی اس 2 با ویژگی‌های سلفی پیشرفته که ماه گذشته در چین معرفی شده بود، فردا با نام ردمی وای 2 در هند رونمایی می‌شود. یکی از افشاگرهای معروف هندی به نام ایشان آگاروال، مشخصاتی را از رم، حافظه داخلی،‌ تنوع رنگی و قیمت ردمی وای 2 فاش کرده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات شیائومی می ای ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد


بنابر توییت جدید این افشاگر، شیائومی ردمی وای 2 در دو مدل رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی معرفی خواهد شد. این دستگاه در تنوع رنگی خاکستری تیره، طلایی و رزگلد در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برچسب قیمتی ردمی وای 2 نیز منتشر شده است. نسخه‌ی حافظه‌ی 32 گیگابایتی با قیمت 9999 روپیه (149 دلار) و نسخه‌ی حافظه‌ی 64 گیگابایتی با قیمت 11999 روپیه (179 دلار) به فروش خواهد رسید.

کمپانی شیائومی در حال حاضر، گوشی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5) با رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی را با برچسب قیمتی 9999 روپیه عرضه می‌کند؛ نسخه‌ی رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت 11999 روپیه به فروش می‌رسد. همانطور که مشاهده می‌کنید، مشخصات لو رفته از شیائومی ردمی وای 2 به گوشی ردمی نوت 5 شباهت دارد. با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که این اخبار چندان دقیق و درست نباشند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر رویداد فردا و معرفی رسمی این گوشی هوشمند باشیم. گزارشی که اخیرا تایید شده، از عرضه‌ی مستقیم شیائومی ردمی وای 2 از طریق وب‌سایت آمازون ایندیا خبر می‌دهد.

مشخصات شیائومی ردمی وای 2

انتظار داریم که این موبایل جدید شیائومی از صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار شود. احتمالا یک سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 625 برای این موبایل در نظر گرفته می‌شود. از دیگر مشخصات شیائومی ردمی وای 2 می‌توان به باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه با تنظیمات 12 و 5 مگاپیکسل اشاره کرد. نکته‌ی اصلی در طراحی این موبایل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی است که از ویژگی‌هایی مثل LED نور ملایم و HDR بهره‌ می‌برد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر