;
coinex

اطلاعات کاربران آمریکایی فیس بوک در اختیار شرکت های چینی قرار گرفت

گزارشات جدیدی نشان می دهد که اطلاعات کاربران آمریکایی فیس بوک در اختیار شرکت های چینی هواوی، لنوو، اپوو و تی سی ال قرار گرفته است.

به گزارش تکراتو، چندی پیش اعلام شد که فیس بوک اطلاعات کاربران خود را در اختیار ۶۰ شرکت تولید کننده موبایل و تبلت قرار داده است. جدیدا نیز اعلام شده که اطلاعات کاربران آمریکایی فیس بوک در اختیار ۴ تولید کننده چینی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: انتشار پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیس بوک بر اثر یک باگ


اطلاعات کاربران آمریکایی فیس بوک در اختیار شرکت های چینی

شرکت هواوی در آمریکا تحت تحقیقات است زیرا به اعتقاد برخی از قانونگذاران آمریکایی، احتمال دارد دولت چین خواستار دسترسی به اطلاعات سرورهای این شرکت باشد.  اوایل سال جاری بود که دولت آمریکا به سازمان های اف بی آی، سیا و NSA درباره استفاده از محصولات و خدمات این شرکت هشدار داد. به گفته آنها احتمال یک خرابکاری ردیابی نشده وجود دارد.

اکنون نیز اعلام شده که اطلاعات کاربران آمریکایی فیس بوک در اختیار شرکت های چینی هواوی، لنوو، اپوو و تی سی ال قرار گرفته است. شبکه اجتماعی فیس بوک نیز اعلام کرده که تمام اطلاعاتی که با هواوی یکپارچه شود بر روی این دستگاه باقی می ماند.

این موضوع نیز یک رسوایی جدید برای فیسبوک است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر