;
coinex

انتشار پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیس بوک بر اثر یک باگ

انتشار پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیس بوک در اثر وجود یک باگ توسط این شبکه اجتماعی تایید شد. این مشکل حین تست ویژگی جدیدی در فیسبوک اتفاق افتاد.

به گزارش تکراتو، پست‌های خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیسبوک، به صورت کاملا تصادفی و در اثر وجود باگی در حین تست یکی از ویژگی‌های جدید این شبکه اجتماعی از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ ماه می (۲۸ اردیبهشت تا اول خرداد)، به نمایش عمومی گذاشته شده اند.

انتشار پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیس بوک

انتشار پست خصوصی ۱۴ میلیون کاربر فیس بوک توسط این شبکه اجتماعی تایید شد. آنها اعلام کردند، هنگامی که در حال تست ویژگی جدیدی در قسمت پست‌های featured بوده اند، متوجه شده که پست‌های خصوصی بیش از ۱۴ میلیون کاربر به صورت اتوماتیک به نمایش عمومی گذاشته شده است.

البته فیسبوک ادامه داد که این خطا را اصلاح  و همچنین تمامی پست‌هایی که دچار مشکل شده بودند را نیز اصلاح کرده است. فیسبوک خود در این زمینه به کاربران اطلاع رسانی کرد و از آنها خواست تا پست‌های خصوصی خود را بررسی کنند.

البته این تنها خبری نیست که در ماه‌های اخیر نقض حریم خصوصی توسط فیسبوک را نشان می‌دهد. پیش از این نیز شاهد خبرهایی در حوزه نقض حریم خصوصی توسط فیسبوک، بوده ایم.

.

منبع: zdnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر