coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تفکیک پیام های فوروارد شده در واتس آپ از سایر پیام ها

تفکیک پیام های فوروارد شده در واتس آپ از سایر پیام ها ویژگی جدید این پیام رسان است. این پیام رسان چندی است که قابلیت های جدید و مفیدی پیدا کرده است.

به گزارش تکراتو، به نظر می رسد که این پیام رسان متعلق به فیسبوک، در حال تست یک قابلیت جدید باشد. این قابلیت کوچک اما کاربردی، در نسخه های تستی این پیام رسان رویت شده است.

امکان جدا کردن پیام های فوروارد شده در واتس آپ از سایر پیام ها

مدتی است که قابلیت فوروارد کردن پیام ها در واتس آپ برای مخاطبان و گروه ها اضافه شده است. در نسخه بتای ۲.۱۸.۱۷۹ واتس اپ این پیام های فوروارد شده با لیبل یا برچسب کوچکی در بخش بالایی آنها نشان داده می شوند تا کاربران بتوانند به تفکیک پیام های فوروارد شده در واتس آپ از سایر پیام ها بپزدازند.

تفکیک پیام های فوروارد شده در واتس آپ

شاید در نگاه اول این قابلیت مهم نباشد اما می تواند کاربران را در تمیز دادن پیام های فوروارد شده از سایر موارد یاری کند. لازم به ذکر است که این برچسپ فقط در زمان فوروارد شدن پیام ها نشان داده می شود و اگر متنی کپی شود و سپس پیست گردد، برچسبی وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که هیچ راهی برای غیرفعال کردن این قابلیت در بخش تنظیمات بتای جدید واتس اپ وجود ندارد و کپی کردن یک متن تنها راه جلوگیری از نمایش برچسپ برای پیام های فوروارد شده در واتس آپ است.

این قابلیت هم اکنون در دست تست قرار دارد و از طریق نسخه های غیررسمی واتس اپ قابل استفاده است. اینکه این قابلیت به نسخه نهایی و رسمی این پیام رسان اضافه خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

.

منبع: neowin

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من از واتس اپ راضی ام تماس تصویری وارسال پیام اسان است

    پاسخ