;
coinex

عذرخواهی ZTE از کارکنان و مشتریان به دلیل پرداخت جریمه به آمریکا

عذرخواهی ZTE از کارکنان و مشتریان به دلیل پرداخت جریمه به آمریکا بود. این کمپانی بعد از تحریم توسط آمریکا مجبور به پرداخت جریمه شد.

به گزارش تکراتو، رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت چینی ZTE پس از موافقت با پرداخت یک میلیارد دلار جریمه به آمریکا، از کارکنان و مشتریان خود عذرخواهی نمود.


بیشتر بخوانید: اتهام پرداخت رشوه و فساد سیستماتیک به کمپانی ZTE


عذرخواهی ZTE از کارکنان و مشتریان

کمپانی ZTE به منظور لغو تحریم ها توسط آمریکا، با پرداخت جریمه‌ی یک میلیارد دلاری به ایالات متحده موافقت کرد. این موضوع عذرخواهی ZTE از کارکنان و مشتریان را به دنبال داشت.

این کمپانی به دلیل نقض تحریم‌های تجاری ایران که از سوی وزارت بازرگانی ایالات متحده وضع شده بود، به مدت ۷ سال از خرید محصولات آمریکایی منع شد. این کمپانی اکنون علاوه بر پرداخت جریمه، با تغییر مدیران ارشد شرکت نیز موافقت کرده است.

رئیس هیئت مدیره‌ی ZTE، در یادداشتی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد هرچه زودتر به کسب‌وکار خود بازگردد و افراد مسئول نقض تحریم‌های ایران را توبیخ کند. وی در ادامه افزود که این حادثه (نقض تحریم‌های ایران) به دلیل اشتباهات برخی از مدیران و کارکنان ZTE به وقوع پیوسته است.

زدتی‌ای موظف است تا تحت این توافق ظرف ۳۰ روز آینده اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد خود را تغییر دهد و مبلغ یک میلیارد دلار جریمه پرداخت کند. این توافقنامه همچنین تحریم ۱۰ ساله‌ی جدیدی را در بر می‌گیرد که در صورت نقض مجدد تعهدات، زدتی‌ای از حالت تعلیق خارج خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnbc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر