;
coinex

گوگل ایران را تحریم نکرده است؛ تعبیر اختلالات شرکت ارتباطات زیرساخت به اعمال تحریم توسط گوگل

شرکت ارتباطات زیرساخت اعمال تحریم توسط گوگل را رد کرد. زیرساخت های ارتباطی ایران از سوی کمپانی آمریکایی گوگل تحریم نشده است.

به گزارش تکراتو، در این چند روز خبرهای مختلف و جدیدی در مورد اعمال تحریم توسط گوگل علیه ایران در فضای مجازی منتشر شده است. این اخبار به دنبال قطع ارتباط برخی سایتهای ایرانی با دامنه ir که از API گوگل مپس استفاده می کردند، انتشار یافت. این محدودیت باعث شد تا کاربران در مراجعه به سایت ها، با پیغام خطا مواجه شوند.


بیشتر بخوانید: چگونه تحریم نقشه گوگل بر روی دامنه ir. را دور بزنیم؟


رد اعمال تحریم توسط گوگل

گمانه زنی هایی در مورد اعمال تحریم های جدید علیه زیرساخت های ارتباطی ایران در حال انجام است که یکی از آنها می تواند تحریم گوگل علیه ایران باشد. در ادامه حسنعلی عیسی زاده مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت این اخبار را تایید نکرد. وی اعلام کرد که تاکنون گزارشی از اعمال محدودیت توسط گوگل به دست آنها نرسیده است.

عیسی زاده تاکید کرد که کاربرانی که از Api گوگل استفاده می کنند و دچار محدویت یا اختلال هستند، می توانند از طریق رایانامه شرکت ارتباطات زیرساخت به نشانی help@tic.ir  موضوع را اعلام کنند تا به این مشکل رسیدگی شود.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر