coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پشتیبانی نسخه اندروید مرورگر اج از کتاب های الکترونیکی

نسخه اندروید مرورگر اج قابلیت پشتیبانی از کتاب های الکترونیکی را دارد. این مرورگر در آپدیت جدید ویژگی های منحصر به فردی پیدا کرده است.

به گزارش تکراتو، نسخه موبایل مرورگر اج اواخر سال 2017 بود که منتشر شد و به خاطر ویژگی‌هایی مثل ادامه وب‌گردی روی پی‌سی و همگام‌سازی خوب با نسخه دسکتاپ توانست توجه منتقدان مرورگر سابق این شرکت یعنی اینترنت اکسپلورر را به خود جلب کند.

اکنون نسخه اندروید مرورگر اج به تازگی به‌روزرسانی های مهمی دریافت کرده که علاوه بر برطرف شدن بعضی مشکلات نسخه‌های قبلی در آن، قابلیت‌های جدیدی نیز پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن ویژگی تایم لاین به نسخه پیش نمایش مرورگر اِج موبایل


در نسخه اندروید مرورگر اج ، مشکل بارگذاری شدن کند صفحات اینترنتی برطرف شده و از نظر فنی نیز این مرورگر پایداری بیشتری پیدا کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است.

پشتیبانی نسخه اندروید مرورگر اج از کتاب های الکترونیکی

نسخه اندروید مرورگر اج به قابلیت پشتیبانی از کتاب‌های الکترونیکی مجهز شده است. این کتاب‌ها را باید از مایکروسافت استور دانلود کرد. در نسخه اندروید مرورگر اج همچنین امکان بوکمارک کردن، هایلایت و نشانه‌گذاری روی صفحات هم فراهم شده است.

کاربران مایکروسافت اج قادرند با حساب کاربری مدرسه یا حساب کاری وارد این مرورگر شوند. علاقه‌مندی‌ها و رمزهای عبور آنان نیز در آپدیت‌های بعدی با این حساب‌ها همگام‌سازی خواهند شد.

با وجود تمام این قابلیت ها مایکروسافت اج هنوز نتوانسته با وجود رقبایی مثل گوگل کروم و فایرفاکس به جایگاه شایسته‌ای در میان مرورگرهای اینترنتی برسد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر