coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جان مک آفی کاندید ریاست جمهوری 2020 آمریکا؛ خدمت به جامعه ارزهای مجازی

جان مک آفی به منظور خدمت به جامعه ارزهای مجازی کاندید ریاست جمهوری 2020 آمریکا می‌شود. وی در انتخابات سال 2016 از قصد خود خبر داده بود.

به گزارش تکراتو، قرار است در سال 2020 و با هدف خدمت به جامعه ارزهای مجازی، جان مک آفی کاندید ریاست جمهوری شود.

جان مک کافی کاندید ریاست جمهوری 2020 آمریکا

جان مک آفی تاکنون دوران زندگی پرفراز و نشیبی داشته است. او در انگلستان متولد و به آمریکا مهاجرت کرد. پدرش به دلیل اعتیاد خودکشی کرد و خود نیز در دوران تحصیل به مصرف مواد مخدر روی آورد.

جان مک آفی شرکت امنیتی مک آفی را تأسیس کرد و سپس سهام خود در این کمپانی را فروخت و به کشور بلیز نقل مکان کرد. مدتی بعد به قتل همسایه خود متهم شد و در ادامه به آمریکا باز گشت.

مک آفی اعلام کرده اگر از او درخواست شود، در حزب آزادیخواه فعالیت خواهد کرد و در غیر این صورت حزب خود را به راه خواهد انداخت. مک آفی در ماه سپتامبر سال 2017 اعلام کرد که:

شما بیت کوین را کلاه برداری می خوانید، من بیت کوین استخراج می کنم. ما بیت کوین را می سازیم. تولید هر واحد بیت کوین هزینه ای بیش از 1000 دلار دارد. هزینه تولید هر دلار آمریکا چه قدر است؟ کدام یک کلاه برداری است؟

او در مورد احتمال برنده شدن خود در انتخابات نیز اظهار نظر کرد و اعلام نمود که:

تصور نکنید که من شانسی برای برنده شدن دارم.

جان مک آفی اعتقاد دارد که مسئله مهم این است که صرف نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود، او در هر صورت روی صحنه خواهد بود و به تلاش خود ادامه خواهد داد.

.

منبع: FORTUNE

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر