;
coinex

سه گوشی میان رده ویوو تاییدیه‌ی تنا در چین را دریافت کردند

به‌‌تازگی مشخصات سه گوشی میان رده ویوو همراه با تصاویر جدید در وب‌سایت تنا رویت شده است. کمپانی چینی ویوو همچنین قصد دارد گوشی‌های سری ویوو نکس (Vivo NEX) را رونمایی کند.

این روزها اخبار و اطلاعات زیادی از کمپانی ویوو و گوشی‌های این کمپانی که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شوند، به گوش می‌رسد. گوشی میان رده ویوو زد 1 (Vivo Z1) با تراشه‌ی اسنپدراگون 660 و ویوو وای 83 (Vivo Y83) با تراشه‌‌ی هلیو پی 22، از گوشی‌هایی هستند که اخیرا توسط این کمپانی چینی معرفی شدند. اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو قصد دارد با معرفی سه گوشی میان‌رده‌ی دیگر، بازار گوشی‌های اقتصادی را تسخیر کند. این گوشی‌ها به تازگی تاییدیه‌ی تنا را بدست آورده‌اند.

به‌‌تازگی مشخصات سه گوشی میان رده ویوو همراه با تصاویر جدید در وب‌سایت تنا رویت شده است. کمپانی چینی ویوو همچنین قصد دارد گوشی‌های سری ویوو نکس (Vivo NEX) را رونمایی کند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات گیک‌بنچ نشان می‌دهد که ویوو نکس اس یک گوشی پرچمدار است


سه گوشی میان رده ویوو با شماره مدل‌های V1732A، V1732T و V1801A0 مشخص شده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو V1801A0 رده‌بالاتر از دو گوشی دیگر طراحی شده است. این موبایل از تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد که احتمالا با نام ویوو وی 9 (Vivo V9) معرفی خواهد شد. در فهرست تنا مشخص شده که این گوشی میان رده ویوو از صفحه نمایش 6.26 اینچی TFT با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل برخوردار شده است. این موبایل از یک تراشه با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز بهره می‌برد که البته اطلاعاتی از برند این تراشه در دست نیست. علاوه بر این، مشخص شد که ویوو V1801A0 به باتری 3180 مجهز خواهد شد. این اسمارت فون در رنگ‌های طلایی، رزگلد و مشکی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدل‌های V1732A و V1732T با مشخصات یکسانی همراه هستند که احتمالا تنها در نسخه‌ی رم و حافظه تفاوت دارند. گفته می‌شود این دو گوشی میان رده ویوو از سری گوشی‌های Y هستند که احتمالا با نام ویوو وای 81 (Vivo Y81) معرفی می‌شوند. در فهرست تنا مشخص شده که این گوشی‌ها از پردازنده‌ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز بهره می‌برند که احتمالا از نوع هلیو پی 60 خواهد بود. رم این موبایل 3 گیگابایتی است که با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه می‌شود. یک لنز 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده که البته با آپدیت‌های نرم‌افزاری، کیفیت آن به 13 مگاپیکسل می‌رسد. این گوشی میان رده ویوو به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است. این دو مدل از اسکنر اثر انگشت برخوردار نیستند؛‌ اما صفحه نمایش بزرگ 6.22 اینچی برای آنها در نظر گرفته شده است. در فهرست تنا همچنین مشخص شد که این دو گوشی میان رده ویوو از باتری 3180 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر