;
coinex

تصاویر تازه‌‌ای از Vivo NEX قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

گوشی‌های سری Vivo NEX تا چند ساعت آینده رسما معرفی می‌شوند؛ اما اخبار و گزارش‌ها پیرامون این موبایل‌های هوشمند همچنان ادامه دارد.

گزارش‌ها و شایعاتی که تا به حال منتشر شده، مشخصات گوشی‌های Vivo NEX، ویوو نکس ای (NEX A) و ویوو نکس اس (NEX S) را فاش کرده‌اند. به‌تازگی یکی از کاربران در وب‌سایت شبکه اجتماعی ویبو، تصاویر تازه‌ای از Vivo NEX را به نمایش گذاشته است.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند، یک ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود که در گوشه‌ی سمت چپ و بالای نمایشگر قرار دارد. در قسمت میانی این پنل نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. این احتمال وجود دارد که تصاویر جدید، نمایی از مدل Vivo NEX را به نمایش گذاشته باشند؛ چراکه در هفته‌های گذشته، اطلاعاتی از این موبایل در وب‌سایت رسمی ویوو منتشر شده که از وجود اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی خبر می‌داد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پنل پشتی Vivo NEX از شیشه ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های ویوو نکس در فضای آنلاین منتشر شد


عکس‌های دیگری که منتشر شده، نمایی از پنل جلویی این گوشی را نشان می‌دهد که دوربین متحرک پاپ‌آپ در آن به خوبی قابل مشاهده است. قبلا شنیده بودیم که گوشی Vivo NEX از صفحه نمایش 6.59 اینچی برخوردار خواهد شد که این تصویر جدید، به‌نوعی خبر قبلی را تایید می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، حاشیه‌ی پایینی در گوشی ویوو نکس، بزرگ‌تر از حاشیه‌های دیگر است. انتظار می‌رود گوشی Vivo NEX با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 91 درصدی تولید شود.

مشخصات Vivo NEX

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی‌های ویوو نکس و ویوو نکس اس از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 710 برخوردار می‌شوند. Vivo NEX همچنین به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهد شد. اما ویوو نکس اس به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این مدل از گوشی ویوو، با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه خواهد شد.

اخبار دیگری که در اوایل این هفته منتشر شدند، به یک نسخه‌ی پیشرفته از گوشی ویوو نکس اشاره کردند؛ گفته می‌شود این مدل از اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار می‌شود. این احتمال وجود دارد که نسخه ویژه‌ی Vivo NEX با قیمت 4498 یوان (703 دلار) به فروش برسد. نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 710، با قیمت 3798 یوان (593 دلار)‌ عرضه خواهد شد.

شایعاتی که پیرامون قیمت این موبایل‌های جدید ویوو منتشر شده، چندان دقیق نیستند. برخی معتقد هستند که گوشی‌های Vivo NEX در مدل‌های مختلف پرچمدار و میان‌رده عرضه می‌شوند تا بتوانند نظر مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب کنند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر