;
coinex

اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های ویوو نکس در فضای آنلاین منتشر شد

تا به حال اطلاعات و گزارش‌های زیادی پیرامون گوشی ویوو نکس منتشر شده است. گوشی‌های ویوو نکس،‌ ویوو نکس اس (Vivo NEX S) و ویوو نکس ای (Vivo NEX A) تا چند ساعت آینده رسما معرفی می‌شوند.

این کمپانی چینی چند روز قبل اعلام کرد که گوشی‌های سری Vivo NEX را در 22 خرداد (12 ژوئن) رسما معرفی می‌کند. با اینحال، اخیرا اطلاعات زیادی پیرامون این گوشی‌ها فاش شده است. البته مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های ویوو نکس و نکس اس فاش شده و جزئیات دقیقی از مشخصات نکس ای منتشر نشده بود. اما اینبار، به ویژگی‌های نسخه‌ی NEX A اشاره شده است. در این خبر مشخص شده که گوشی‌های NEX A و NEX S از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 710 برخوردار می‌شوند، اما مدل ویوو نکس به اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد. هر سه گوشی جدید ویوو از صفحه‌ نمایش بزرگ و بدون حاشیه برخوردار می‌شوند که مهم‌ترین بخش تبلیغاتی این محصولات به شمار می‌رود. این گوشی‌ها در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 95 درصدی ساخته شده‌اند و دوربین سلفی آن به صورت متحرک طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از Vivo NEX S در فضای آنلاین منتشر شد


این برگه‌ی مشخصات نشان می‌دهد که گوشی‌های ویوو نکس از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و پورت رابط یو‌اس‌بی نوع سی برخوردار هستند. این اولین گوشی‌ ویوو خواهد بود که به یو‌اس‌بی نوع سی مجهز می‌شود. برخی شایعات مدعی هستند که گوشی ویوو نکس، درواقع نام نهایی و تجاری ویوو اپکس (Vivo APEX) است.

انتظار می‌رود گوشی‌های جدید ویوو از تکنولوژی هوش مصنوعی JOVI AI برخوردار باشند. همچنین گفته می‌شود که دوربین این اسمارت فون‌ها از توانایی‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. قبلا تصاویری از طرح‌های بدون حاشیه‌ی گوشی Vivo NEX را مشاهده کردیم؛ امیدواریم طرح نهایی این موبایل، برخلاف گوشی لنوو زد 5 ما را ناامید نکند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر