;
coinex

جام جهانی فوتبال در ورزشگاه آزادی!

امسال طرفداران فوتبال در ایران می‌توانند بازی‌های جام جهانی فوتبال روسیه را در وزشگاه آزادی و آن هم در کنار خانواده به تماشا بنشینند.

فوتبال دوستان ایرانی می‌توانند بازی‌های جام جهانی 2018 را در کنار خانواده‌ خود و در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. این اتفاقی است که به لطف اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر تهران انجام می‌شود.

تماشای جام جهانی فوتبال در نمایشگر 1200 متر مربعی

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، با دستور ناصر محمودی فرد که مدیر مجموعه ورزشی آزاذی است، زیرساخت های لازم برای نمایش بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شده تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند بزرگترین اتفاق فوتبالی جهان را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.


بیشتر بخوانید: ترین های جام جهانی ؛ جامع ترین معرفی “ترین های جام جهانی فوتبال” به زبان فارسی


هماهنگی‌های لازم انجام شده تا یک نمایشگر بزرگ 1200 متر مربعی در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه نصب شود تا تماشاگران از ضلع غربی بتوانند شاهد دیدارهای جام جهانی فوتبال باشند.

با نگاهی به لیست نمایشگرهای بزرگ جهان، این نمایشگر 1200 متر مربعی در جایگاه بیست و چهارم قرار می‌گیرد. بزرگترین نمایشگر جهان با 16 هزار مترمربع مساحت، در شهر سوژو چین واقع است.

نمایشگر آسمان سوژو Suzhou Sky Screen
Suzhou Sky Screen، بزرگترین نمایشگر جهان

به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی برای اولین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می‌دهد. پیش بینی می‌شود که که اگر نهادهای مربوطه دیگر نیز با این تصمیم موافقت کنند، در مرحله نخست چیزی در حدود 10 هزار بلیت فروخته شود.

شاید این یک قدم بزرگ برای هموار کردن ورود زنان به ورزشگاه‌ها باشد. با لذت بردن از تماشای فوتبال جام جهانی روسیه در ورزشگاه آزادی آن ‌هم در کنار خانواده می‌توان نشان دهد که حضور زنان در ورزشگاه موجبات ناراحتی را فراهم نخواهد کرد، بلکه لذتی است وصف ناشدنی برای فوتبال دوستانی که مشتاقند تا به همراه خانواده این بازی مهیج را تماشا کنند.

فرهنگ این مساله را باید خودمان بسازیم؛ بنابراین از تماشای بازی‌های جام جهانی فوتبال در کنار خانواده‌، در ورزشگاه آزادی تهران و در نمایشگری 1200 متر مربعی، لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقد جالب میشد اگر با ویدیو پرژکتورهای بزرگ بازی فوتبال در کف زمین چمن پخش میشد البته روی یه پارچه سفید و همه از رو جایگاه به تماشای بازی می پرداختند ، انگار که بازی توی همین ورزشگاه در حال انجامه. البته شاید لازم باشه برای این کار دوربین های ثابتی هم در ورزشگاه مادر که بازی در حال انجامه از بالا نصب بشه تا تصاویر اونا از طریق این ویدیو پرژکتور های بزرگ روی زمین چمن پخش بشن

    پاسخ