;
coinex

آیفون های 2019 بالاخره به پورت USB-C مجهز خواهند شد

جدیدترین شایعات مدعی هستند که اپل در طراحی آیفون های 2019 از پورت یو‌اس‌بی نوع سی استفاده خواهد کرد.

اینطور که به نظر می‌‌رسد، اپل قصد دارد برای تمایل‌ها و گرایشات کاربران گوشی‌های هوشمند اهمیت قائل شود و آیفون های 2019 را به پورت یو اس بی نوع سی مجهز کند. گزارش‌هایی که از منابع چینی به گوش می‌رسند، مدعی هستند که این غول فناوری آمریکایی قصد دارد پشتیبانی از پورت استاندارد گوشی‌های هوشمند را در نسل بعدی آیفون‌های خود قرار دهد.


بیشتر بخوانید: آیفون های ۲۰۱۹ از پنل صفحه نمایش اولد برخوردار می‌شوند


منابع خبری در بخش فروشنده‌های آی‌سی‌ های آنالوگ به خبرگزاری Digitimes گفته‌اند که اپل در حال اصلاح شارژرها و رابط‌های مرتبط با آن در آیفون های 2019 و آیپدهاست. این کمپانی هنوز هم مراحل اولیه‌ی بازطراحی را طی می‌کند و به همین دلیل نیز پورت‌های یو‌اس‌بی نوع سی را در گوشی‌های آیفون 2018 تعبیه نخواهد کرد.

کمپانی اپل در حال حاضر، از برنامه‌های خود برای تولید آیفون‌های 2018 عقب افتاده و بعید به نظر می‌رسد که این ویژگی در پرچمداران امسال اپل رونمایی شوند.

در این گزارش به نوع طراحی پورت یو‌اس‌بی اشاره‌ای نشده است؛ هنوز نمی‌دانیم که هر دو سر کابل شارژر از نوع یو‌اس‌بی خواهد بود یا اینکه تنها پورت مربوط به اتصال به آداپتور و کامپیوتر از نوع یو‌اس‌بی هستند. این احتمال وجود دارد که پورت اتصال به گوشی همچنان از نوع لایتنینگ باشد و تنها انتهای دیگر کابل به پورت یو‌اس‌بی نوع سی مجهز شود؛ چراکه با این سبک طراحی، پشتیبانی از سایر لوازم‌ جانبی اپل نیز امکان‌پذیر می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال گنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر