;
coinex

نمایشگر پخش کننده صدا در گلکسی اس 10 [تماشا کنید]


در این مطلب ویدئوی بازدید از غرفه‌ی نمایشگرهای جدید سامسونگ را مشاهده خواهید کرد که در آن نمایشگر اولد پخش کننده‌ی صدا به نمایش گذاشته شده که احتمالا در گلکسی اس 10 با نمایشگر 6.2 اینچی کاملا بدون حاشیه استفاده خواهد شد.

در نمایشگاه ماه گذشته‌ی حوزه‌ی تکنولوژی نمایشگرها موسوم به SID، سامسونگ در غرفه‌ی خود از پنل صفحه نمایش گوشی رونمایی کرد که صدا را از طریق ارتعاش منعکس می‌کند. استفاده از این تکنولوژی، امکان حذف بلندگوی پخش صدای مکالمه‌ برای این شرکت را فراهم کرده و از این طریق، تولید گلکسی اس 10 با نمایشگری کاملا بدون حاشیه برای این کمپانی ممکن می‌شود.

در ویدئوی ادامه‌ی مطلب می‌توانید نمونه اولیه‌ای از این تکنولوژی را که صرفا برای نمایش در گوشی گلکسی اس 9 پلاس اجرا شده، تماشا کنید.

امروز نیز خبرهایی از کره منتشر شده که تایید می‌کنند این تکنولوژی دیگر یک نمونه اولیه نیست، بلکه سامسونگ و ال‌جی آماده‌ی تجاری سازی این نوع نمایشگرهای اولد هستند. این دو غول فناوری احتمالا از این نوع پنل‌های منعکس کننده‌ی صدا در پرچمداران سال آینده‌ی خود استفاده خواهند کرد.

این اخبار همچنین مدعی شدند که گلکسی اس 10 با نمایشگر 6.2 اینچی کاملا بدون حاشیه عرضه خواهد شد، در حالی که بدنه‌ی دستگاه نیز مقداری جمع و جورتر خواهد بود.

نمایشگر ساطع کننده صدا سامسونگ

پهنای باند انتقال صدا این نوع نمایشگر بین 100 تا 8000 هرتز بوده که از طریق لرزش و به صورت کاملا واضح به گوش شما منتقل می‌شود، یعنی با قرار دادن گوش خود روی محدوده‌ی مشخص شده در تصویر بالا دقیقا صدا را خواهید شنید. کمپانی ویوو نیز دیروز گوشی هوشمند بدون حاشیه خود را با نام NEX رونمایی کرد که از همین تکنولوژی بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: ویوو نکس با دوربین سلفی منحصربه‌فرد پاپ‌آپ و نمایشگر کاملا بدون حاشیه معرفی شد


ویوو نام این فناوری را نمایشگر پخش صدا گذاشته و مدعی است که صداهای زیر و بم را بهتر از دیگر فناوری‌های مخصوص نمایشگرهای بدون حاشیه منتقل می‌کند.

البته ال‌جی نیز هم اکنون نمایشگرهایی در بازار دارد که منعکس کننده‌ی صدا هستند، این محصول در واقع تکنولوژی به کار رفته با نام صدای کریستالی در تعدادی از تلویزیون‌های LED و OLED این کمپانی است و حالا احتمالا به زودی همین فناوری در گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز به کار گرفته خواهد شد.


تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای


همچنین در این ویدئو خواهید دید که سامسونگ نمایشگرهای لمسی که حتی زیر آب هم قابل استفاده هستند، معرفی کرده و این ویژگی یکی دیگر از امکانات رویایی است که می‌توانیم از پرچمداران سری گلکسی S این کمپانی در سال آینده انتظار داشته باشیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خیلی خیلی جالب است فقط حیف که فعلآ در ایران باید خوابش را ببینیم

    پاسخ