;
coinex

کانسپت رندر گوگل پیکسل 3 ایکس ال سبک طراحی این موبایل را نشان می‌دهد

کمپانی گوگل در حال حاضر تلاش می‌کند تا نسل جدید گوشی‌های پیکسل را معرفی کند؛ این گوشی‌ها احتمالا با نام گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) رونمایی می‌شوند.

یکی از طراحان معروف به نام Phone Designer، بر مبنای اخبار و گزارش‌هایی که تا به حال منتشر شده،‌ تصویری از کانسپت رندر گوگل پیکسل 3 ایکس ال را طراحی کرده است که این موبایل هوشمند را در رنگ‌های مشکی تک‌رنگ، سایه‌ای از آبی و دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهد. گوشی‌های گوگل پیکسل 2 در سال گذشته نیز با همین تنوع رنگی در بازارها عرضه شدند.

این رندر نشان می‌دهد که گوگل پیکسل 3 ایکس ال به یک دوربین تک لنزی در پنل پشتی خود مجهز می‌شود؛‌ این در حالیست که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار 2018، به ماژول دوربین دوگانه مجهز شده‌اند. این تصویر با رندرهایی که قبلا طراحی شده بود، تفاوت دارند؛ در رندرهای قبلی، گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به دوربین دوگانه مجهز بود.

گزارش‌های اخیر اعلام کرده‌اند که گوشی‌های سری پیکسل 3 به دوربین دوگانه در پنل پشتی خود مجهز نمی‌شوند. نکته‌ی دیگری که در این رندر به نمایش گذاشته شده، سنسور اثر انگشت است که در قسمت میانی این پنل قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ابعاد ناچ نمایشگر و حاشیه پایینی گوشی پرچمدار پیکسل ۳ ایکس ال گوگل فاش شد


یکی از طراحان معروف به نام Phone Designer، بر مبنای اخبار و گزارش‌هایی که تا به حال منتشر شده،‌ تصویری از کانسپت رندر گوگل پیکسل 3 ایکس ال را طراحی کرده است که این موبایل هوشمند را در رنگ‌های مشکی تن‌رنگ، سایه‌ای از آبی و دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهد.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه‌ی سمت راستی دستگاه قرار گرفته‌اند. این کلیدها بر اساس رنگ‌بندی بدنه‌ی موبایل، با رنگ‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. اگر به نمای جلویی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در این رندر نگاه کنید، یک ناچ نمایشگر را می‌بینید که دوربین سلفی دوگانه و سنسورهای دیگر در آن تعبیه شده‌اند. در لبه‌ی پایینی نیز حاشیه‌ی نه چندان باریکی دیده می‌شود که یک اسپیکر را در خود جای داده است.

گوشی‌های گوگل پیکسل 3 ایکس ال به صورت پیش‌فرض با اندروید پی همراه هستند. در رندرها، یک دکمه‌ی مجازی سفید‌رنگ را در قسمت پایینی صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که برای دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها طراحی شده است.

برخی شایعات مدعی هستند که گوشی‌های سری پیکسل 3 در مدل‌های مختلف حافظه عرضه می‌شوند. یکی از این مدل‌ها به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد شد که برای یک گوشی پرچمدار،‌ قابل قبول نیست.

علاوه بر این، گفته می‌شود گوشی‌ گوگل پیکسل 3 ایکس ال از تکنولوژی شارژ بی‌سیم و اکتیو اج پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که تنها با فشار دادن لبه‌های موبایل، دستیار هوش مصنوعی گوگل اسیستنت را فعال کند یا اینکه صدای تماس‌های ورودی را سایلنت کند.

این احتمال وجود دارد که غول فناوری آمریکایی در 12 مهر ماه (4 اکتبر) از نسل جدید گوشی‌های پیکسل رونمایی کند. دو نسل قبلی گوشی‌های گوگل نیز در همین تاریخ معرفی شدند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر