;
coinex

اسکرین شات منتشر شده از اوپو فایند ایکس از اندروید پی در این دستگاه خبر می‌دهد

به‌تازگی یک تصویر اسکرین شات از گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) منتشر شده که برخی مشخصات سخت‌افزاری این موبایل را فاش می‌کند.

تنها چند روز به رویداد رونمایی از گوشی اوپو فایند ایکس باقی مانده است و اخبار و گزارش‌های پیرامو این موبایل، دائما به گوش می‌رسند. اخیرا یک تصویر اسکرین شات از این موبایل منتشر شده که جزئیاتی از فایند ایکس را منتشر می‌کند. البته صحت این اسکرین شات تایید نشده و منابع داخلی کمپانی، هیچ جزئیاتی را فاش نکرده‌اند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که این اطلاعات را به چشم تردید نگاه کنید.

در این اسکرین شات مشخص شده که گوشی اوپو فایند ایکس به رابط کاربری کالر او اس 5.1 (Color OS 5.1) مجهز شده که بر مبنای جدیدترین نسخه‌ی اندروید،‌ یعنی اندروید پی 9.0 اجرا می‌شود. آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل هنوز هم مراحل بتا را پشت سر می‌گذارد. بسته‌ی امنیتی این سیستم عامل به اول ژوئن مروبوط می‌شود که آخرین نسخه‌ایست که توسط گوگل منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدی در مورد گوشی اوپو فایند X: مجهز به ناچ نمایشگر


به‌تازگی یک تصویر اسکرین شات از گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس منتشر شده که برخی مشخصات سخت‌افزاری این موبایل را فاش می‌کند.

این تصویر اسکرین شات همچنین از مشخصات سخت‌افزاری اوپو فایند ایکس خبر می‌دهد. البته تیزرهای رسمی اوپو که قبلا منتشر شده‌اند، برخی از ویژگی‌های این موبایل را فاش کرده‌اند. گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس از سیستم روی تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود که قدرت پردازش آن به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد. این دستگاه در یک نسخه‌ی رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ویژگی مهمی که در این اسکرین شات تایید شده، وجود ماژول ساختاریافته‌ی نوری 3D است که شرایط لازم برای تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی را فراهم می‌کند. این ویژگی یک سیستم تشخیص هویت امن محسوب می‌شود که به فیس آیدی اپل شباهت دارد. کمپانی اوپو قصد دارد در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) از گوشی اوپو فایند ایکس رونمایی کند. بعد از چهار سال، این اولین باری است که یک گوشی پرچمدار از این کمپانی معرفی می‌شود. اوپو از سال 2014 تا به حال، تنها گوشی‌های میان‌رده را به بازار عرضه کرده است.

سایر مشخصات اوپو فایند ایکس

شایعات حاکی از آن هستند که این اسمارت فون از صفحه نمایش آمولد 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2340 در 1080 برخوردار می‌شود که در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 19.5:9 ساخته خواهد شد. اوپو فایند ایکس به ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود که یک لنز اصلی 16 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه‌ی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0،‌ تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. یک لنز 25 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی موبایل تعبیه خواهد شد. گفته می‌شود که یک باتری بزرگ 3700 میلی‌آمپر ساعتی برای اوپو فایند ایکس در نظر گرفته می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر