;
coinex

گلکسی نوت 9 سامسونگ به دکمه‌ی مجزای شاتر مجهز نمی‌شود

روز گذشته شایعه‌ای منتشر شد که از وجود یک دکمه‌ی مجزا برای دوربین و ثبت اسکرین شات در گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) خبر می‌داد.

چند روز قبل تصویری از قاب محافظ گلکسی نوت 9 در فضای آنلاین منتشر شد که به وجود 5 دکمه در این گوشی هوشمند اشاره می‌کرد. این دکمه‌ی فیزیکی در قسمت پایینی لبه‌ی سمت راستی قرار گرفته بود. برخی شایعات که روز گذشته به گوش رسیدند،‌ مدعی شدند که سامسونگ این دکمه‌ را برای ثبت عکس‌ها و اسکرین شات در گلکسی نوت 9 تعبیه کرده است.

اما امروز، یک منبع خبری معتبر اعلام کرد که هیچ دکمه‌ی فیزیکی اضافه‌ای در هیچ‌کدام از لبه‌های نوت 9 قرار نمی‌گیرد. این منبع خبری به نام Ice Universe در توییتر مدعی شد که جایگاهی که در قاب محافظ مشاهده شده، تنها دو سوراخ بوده است.


بیشتر بخوانید: تصویر قاب محافظ گلکسی نوت ۹ از وجود ۵ دکمه‌ی فیزیکی در این دستگاه خبر می‌دهد


با این اوصاف، نباید انتظار داشته باشیم که نوت 9 سامسونگ نیز همانند گوشی‌‌های سونی اکسپریا به یک دکمه‌ی مجزای شاتر مجهز شود. اخیرا شایعاتی پیرامون برخی مشخصات این فبلت پرچمدار به بیرون درز کرده است. برخی اعلام کرد‌ه‌اند که جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد. این باتری بزرگ باعث شده تا چیدمان ماژول دوربین و جایگاه اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی، با طراحی جدیدی همراه شود. برخی خبرها مدعی شدند که ظرفیت باتری نوت 9،‌ تعیین کننده‌ی جایگاه ماژول دوربین خواهد بود.

گوشی پرچمدار نوت 9 به تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 9810 مجهز می‌شود؛ البته این نسخه در بسیاری از بازارهای جهانی در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی مجهز به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 این موبایل در بازارهایی مثل آمریکا،‌ مکزیک، کانادا و چین عرضه خواهد شد. روز گذشته خبری منتشر شد که از معرفی ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4)،‌ تبلت گلکسی تب اس 4 و اسپیکر بیکسبی در کنار نوت 9 خبر می‌داد. شایعات حاکی از آن هستند که این رویداد در 18 مرداد ماه (9 آگوست) برگزار می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر