;
coinex

فروش بیش از 1 میلیون وان پلاس 6 تنها در عرض 22 روز

همه گوشی‌های وان پلاس با لقب قاتل گوشی‌های پرچمدار شناخته می‌شوند. وان پلاس 6 (OnePlus 6) هم با همین لقب رعشه به اندام گوشی‌سازان بزرگ انداخته است.

گوشی جدید وان پلاس به هیچ وجه شما را با قیمت و مشخصات داخلیش دلسرد نمی‌کند. این محصول ماه گذشته رونمایی شد و سپس وارد بازار کشورهای اروپایی، هند و چین گردید. در این رابطه بد نیست بدانید که مدل سفید رنگ لیمیتد ادیشن (Limited edition) وان پلاس 6 توانست در کمتر از 24 ساعت بعد از ورودش به بازار اروپا و ایالات متحده جای خود را در دست کاربران باز کند.

لیمیتد ادیشن (Limited edition) وان پلاس 6

پت لائو، مدیر اجرایی وان پلاس، اخیرا آمار فروش گوشی پرچمدار جدید این سازنده را در کشور چین تایید کرده و گفته که بیش از 1 میلیون دستگاه از وان پلاس 6 در مدت زمانی کمتر از یک ماه فروخته شده است. برای تاکید بیشتر باید به این نکته اشاره کرد که تنها 22 روز طول کشیده است تا وان پلاس جدید به رکورد فروش 1 میلیون دستگاه در کشور چین دست یابد. این نرخ فروش یک جهش بسیار بزرگ محسوب می‌شود زیرا در سال گذشته سه ماه طول کشید که رکورد فروش گوشی‌های وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی به این تعداد برسد.

پت لائو در یک مصاحبه با خبرگزاری بیزنس اینسایدر (Business Insider) اعلام کرد وان پلاس از نرخ فروش گوشی جدیدش و بازخوردهای مثبتی که از کاربران گرفته، راضی است. ظاهرا عرضه وان پلاس 6 با یک نمایشگر مجهز به ناچ در میزان فروش این محصول تاثیر منفی نداشته است. این گوشی هوشمند با قیمت پایه 529 دلار در اختیار علاقمندانش قرار گرفته است و این توانایی را دارد که بیشتر گوشی‌های پرچمدار جدید را از رده خارج کند.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار وان پلاس 6

این محصول از یک بدنه شیشه‌ای زیبا، نمایشگر 6.3 اینچی، پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد و در سه مدل با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر