;
coinex

سامسونگ کروم بوک پلاس وی 2 با بهینه سازی‌های داخلی رونمایی شد

کروم بوک پلاس وی 2 (Chromebook Plus V2) معرفی شد. این محصول تفاوت ظاهری زیادی با مدل قبلی خود ندارد اما از سخت‌افزارهای داخلی بهتری بهره می‌برد.

سامسونگ سال گذشته در ماه ژانویه (12 دی تا 12 بهمن 95) در نمایشگاه CES، از کروم بوک پلاس رونمایی کرده و یک ماه بعد آن را وارد بازار کرد. این محصول در زمان خود یکی از معدود کروم بوک‌هایی بود که به طور استاندارد با نرم‌افزار گوگل پلی استور (Google Play Store) در اختیار کاربران گذاشته شد. سازنده مشهور کره‌ای امروز جانشین این محصول را با بهینه‌سازی‌هایی داخلی از جمله یک پردازشگر قوی‌تر در معرض عموم قرار داد.

کروم بوک پلاس وی 2

سامسونگ تغییرات زیادی را در سبک طراحی کروم بوک جدیدش اعمال نکرده است به همین دلیل کروم بوک پلاس وی 2 شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد با این حال این شباهت باعث نمی‌شود که شما از خرید این محصول صرف نظر کنید.

مشخصات سامسونگ کروم بوک پلاس وی 2

سازنده مشهور کره‌ای در ساخت کروم بوک جدیدش پردازشگر 2GHz ARM را که در مدل قبلی این محصول به کار رفته بود، کنار گذاشته و از یک پردازشگر قوی‌تر سلرون 3965Y استفاده کرده است. این تراشه در کروم بوک جدید با یک رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک اینتل اچ دی گرافیکس 615، باتری 39 وات ساعتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 400 گیگابایت پشتیبانی می‌شود.

مدل اولیه کروم بوک پلاس سال گذشته با یک نمایشگر 12.3 اینچی دارای نسبت تصویر 3 به 2 و رزولوشن 2400 در 1600 پیکسلی در اختیار طرفداران سامسونگ قرار گرفت اما در مدل جدید از یک نمایشگر 12.2 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10 و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی استفاده شده است.

سامسونگ در ساخت کروم بوک پلاس وی 2 از یک دوربین جلویی 1 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک قلم داخلی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت یو اس بی 3 و دو پورت یو اس بی نوع سی اشاره کرد. این قطعات در یک شاسی از جنس آلیاژ آلومینیوم به ابعاد 11.34 در 8.19 در 0.63-7.0 اینچ قرار گرفته‌اند. این محصول 1.329‌ گرم وزن دارد.

سامسونگ تایید کرده است که کاربران علاقمند به کروم بوک پلاس وی 2 می‌توانند از تاریخ 3 تیر (24 ژوئن) این لپ‌تاپ را از سایت بست بای (BestBuy) و فروشگاه‌های عادی با قیمت 499 دلار خریداری کنند. این سازنده اخیرا مدل بهینه‌سازی شده‌ای از کروم بوک پرو (Chromebook Pro) را نیز با یک صفحه کلید دارای سیستم روشنایی داخلی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر