;
coinex

گوشی‌های اندروید بیشتری در سال 2019 با دوربین های سه گانه عرضه می‌شوند

لین ان پینگ، مدیر اجرایی شرکت لارگن پریسیژن (Largan Precision)، گفته است که در سال 2019 گوشی‌های بیشتری با دوربین های سه گانه وارد بازار می‌شوند.

شرکت لارگن پریسیژن در زمینه ساخت دوربین برای گوشی‌های همراه فعالیت دارد. مدیر اجرایی این شرکت گفته است که احتمال استفاده از تعداد بیشتر از 3 سنسور هم در ساخت دوربین‌‌های گوشی‌های 2019 وجود دارد. لین ان پینگ به موفقیت هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro)، اولین گوشی اندروید عرضه شده با دوربین سه‌گانه اصلی، اشاره کرده و از آن به عنوان دلیل اصلی تبدیل شدن فرآیند استفاده از دوربین های سه گانه به یک روند غالب در دنیای گوشی‌سازی یاد کرده است. طبق اطلاعات موجود شرکت لارگن پریسیژن اخیرا فعالیت خود را در زمینه ساخت ماژول‌های لنز 7P دارای هفت لنز پلاستیکی و همچنین سخت‌افزارهای پریسکوپی 5P شروع کرده است و انتظار دارد که در سال آینده این لنزها به تعداد زیادی در صنعت موبایل مورد استفاده قرار گیرند.

آقای لین انتظار دارد که تقاضای جهانی برای لنزهای موبایل با وجود راکد شدن بازار صادرات و فروش گوشی‌های هوشمند کاهش نیابد زیرا ظاهرا بازار استفاده از ساختار دوربین‌های چندگانه هنوز هم در صنعت گوشی‌سازی گرم است. وی می‌گوید حتی اگر در شرایطی غیرواقعی هم بازار با رکود شدیدی مواجه شود این حقیقت که میزان استفاده از دوربین‌های دوگانه در حال رسیدن به اوج است و انتظار می‌رود که گوشی سازان از ساختار دوربینی شبیه به سیستم دوربین سه‌گانه هواوی پی 20 پرو بیشتر استفاده کنند، باعث می‌شود که تقاضا برای دوربین های سه گانه ثابت بماند.

آقای لین همچنین معتقد است که سیستم‌های لنز پلاستیکی – شیشه‌ای در آینده‌ای نزدیک به میزان زیادی در صنعت گوشی‌سازی استفاده نمی‌شوند. وی انتظار دارد که این فناوری به دلیل مزایا و معایب خاصش بیشتر در صنعت خودروسازی و ساخت دوربین‌‌های فیلم‌برداری تقاضا پیدا کند.

لارگن می‌خواهد در بین فرآیند رشد محبوبیت دوربین‌‌های چند لنزی و ظهور سیستم‌های عکس‌برداری 3 بعدی با توانایی پیشرفته در زمینه تشخیص عمق مانند سیستم‌های به کار رفته در ساخت گوشی‌های اپل آیفون X و شیائومی می 8 فعالیت‌هایش را با تاسیس یک کارخانه با اندازه دو برابر کارخانه فعلی خود گسترش دهد. لین ان پینگ امیدوار است که مکان این کارخانه با همکاری دولت تایوان انتخاب شود. یکی از مدیران شرکت فرانسوی DxOMark هم اخیرا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری اندروید هدلاینز (AndroidHeadlines) گفته است که دوربین‌ های سه گانه و چهارگانه در آینده‌ای نزدیک به میزان زیادی در ساخت گوشی‌های همراه مورد استفاده قرار می گیرند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر