;
coinex

آیا اختلال در سایت پیش فروش ایران خودرو نشان از احتکار خودرو دارد؟

اختلال در سایت پیش فروش ایران خودرو این تفکر را ایجاد می کند که ایران خودرو در حال احتکار است اما معاون فروش این گروه، احتکار خودرو را تکذیب نمود.

به گزارش تکراتو، سایت پیش فروش محصولات ایران خودرو در روز پیش فروش خودرو دچار مشکل شده بود و مشتری ها قادر به ثبت نام نبودند. مصطفی خان کرمی در مورد علت اختلال سایت پیش فروش خودروی این گروه خودروسازی اعلام کرد که این امر به دلیل تقاضای زیاد ناشی از حواشی بازار و تقدم تقاضا بر عرضه و ناکافی بودن پهنای باند اینترنت، بوده است.


بیشتر بخوانید: سایت وزارت صنعت هک شد ؛ ۵ هزار خودروی ممنوعه مجوز ورود گرفتند


آیا احتکار خودرو توسط ایران خودرو صحت دارد؟

کرمی در مورد فروش قطعی حدود 7 هزار دستگاه تاکنون خبر داد و ادامه داد که علاوه بر این، حدود 2700 دستگاه خودرو پیش فروش شده است. به گفته وی کندی سایت به دلیل فرایند چند مرحله ای تقاضای خودرو و کندی درگاه بانک بوده است.

این مسئول گروه خودروسازی ایران خودرو همچنین اعلام کرد که بخشی از کندی سیستم به خاطر فیلترهای چک کننده ای است که برای محدود کردن تقاضای دلالان در نظر گرفته شده و مانع از ثبت نام افرادی می شود که طی 6 ماه اخیر تقاضای خودرو کرده اند.


بیشتر بخوانید: همکاری رنو با ایران ادامه دارد؛ حفظ بازار ایران تاکید کارلوس گون است


وی دپوی خودروهای تولید شده را تکذیب کرد و کل ظرفیت پارکینگ های ایران خودرو را حدود 6 هزار دستگاه اعلام کرد. به گفته وی تولید روزانه ایران خودرو میانگین 2500 دستگاه است و اگر در حال حاضر 3500 دستگاه در انبارها وجود دارند به دلیل تعطیلات چند روز گذشته است.

وی در پایان اعلام کرد که متقاضیان می توانند به تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو و نمایندگی های مرکزی ایران خودرو در بزرگراه یادگار امام مراجعه و تقاضای خرید خود را ثبت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر