coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیتی تازه ؛ اندازه گیری مدت زمان استفاده

برای کاهش اعتیاد به اینستاگرام قابلیتی جدید ارائه شده است. اندازه گیری میزان استفاده هر روز از این اپلیکیشن و مقایسه آن با روز قبل می تواند به کاهش اعتیاد کمک کند.

به گزارش تکراتو، از این پس اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد که هر روز مدت زمان استفاده خود از این اپلیکیشن‌ را اندازه‌گیری کنند و این آمار را با روز‌های دیگر مقایسه نمایند.

Jane Manchun Wong تصویری از کد فایل APK اپلیکیشن اندرویدی این شبکه اجتماعی پرطرفدار را منتشر کرده که بر اساس آن، برنامه‌ی آینده این اپلیکیشن لو رفته است.

کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیتی جدید

قابلیت جدیدی که به کاهش اعتیاد به اینستاگرام کمک می کند، بینش کاربر (User Insights) نام دارد و به هر مشترک اینستاگرام نشان می‌دهد که روزانه چند ساعت از این اپلیکیشن استفاده کرده است.

کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیتی تازه

همچنین این قابلیت می تواند به کاربر یادآوری کند که مدت زمان زیادی است که از این اپ استفاده می‌کند و بهتر است مدتی آن را کنار بگذارد. کاربر قادر است مدت زمان مشخصی برای این یادآوری‌ها مشخص کند و به اپ مذکور بگوید که در زمان خاصی، این مسئله را به او یادآوری کند.

همچنین کاربران ایسنتاگرام می توانند تعداد اعلان‌های دریافتی خود از این اپ را محدود کنند. این مسئله می‌تواند منجر به استفاده‌ی کمتر کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی شود.

در آخر باید گفت که هنوز ویژگی‌های بینش کاربر توسط اینستاگرام معرفی و تایید نشده اما این قابلیت در راستای استفاده‌ی سالمتر کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی طراحی شده است.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر