;
coinex

اینترنت رایگان جعلی همراه اول لغو شد؛ تایید سرویس ها الزامی است

اینترنت رایگان جعلی همراه اول که در این چند روز خبرساز شده بود و ضررهایی را برای بعضی از کاربران به همراه داشت، لغو شد.

به گزارش تکراتو، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از لغو خرید همه مشترکانی خبر داد که در پی پیام جعلی اختصاص حجم رایگان اینترنت صورت گرفته بود. وی در ادامه اعلام کرد که اپراتورها باید برای سرویس ها تایید در نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید: مراقب عیدی همراه اول باشید؛ ۱۲۰ گیگ اینترنت هدیه رایگان، ۱۹۹ هزار تومان هزینه!


لغو اینترنت رایگان جعلی همراه اول

حسین فلاح جوشقانی، مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد پیام مربوط به اینترنت رایگان جعلی همراه اول سخن گفت و اعلام کرد که ۴۰۰ هزار مشترک اعتباری و ۵۰ هزار مشترک دائمی اپراتور همراه اول از طریق شماره‌گیری کد   USSD، این سرویس را درخواست کرده‌اند که برای بیشتر مشترکین اعتباری به دلیل نبود اعتبار کافی، این سرویس فعال نشده و فقط رزرو شده است.

وی با اشاره به اینکه برای مشترکین دائمی متناسب با میزان کارکرد سیم‌کارت، سقف اعتبار در نظر گرفته می‌شود، افزود: پیامکی برای بسیاری از آنان ارسال شده که اعتبار کافی ندارید و برای فعال شدن این سرویس باید اعتبار خود را افزایش دهید، بنابراین برای تعداد زیادی از مشترکان دائمی این سرویس فعال نشده است.


بیشتر بخوانید: پیگیری اینترنت رایگان دروغین همراه اول به دستور وزیر ارتباطات


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد که خرید تمامی مشترکانی که براساس شایعه منتشر شده از طریق کد دستوری اعلام شده، بسته ۱۲۰ گیگ را انتخاب کرده‌اند، لغو شده و مصرف دیتای مشترکان به آخرین بسته انتخابی قبل از خرید باز گشته اسات.

وی تاکید کرد که برای مشترکینی که با فعال‌سازی کد  USSD، از سرویس استفاده کرده‌اند، هزینه‌ای منظور نخواهد شد و اگر هم هزینه ای کسر شده باشد، این هزینه باز گردانده می‌شود.

رییس سازمان رگولاتوری در پایان اعلام کرد که لغو سرویس برای همه مشترکین از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و اپراتورها نیز ملزم شده‌اند فرایند خود را اصلاح و در فرایند جدید برای همه سرویس ها، تایید دریافت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام.برا من هم هنوز غیر فعال نشده
    وقتی که کد مستقیم میزنیم اگه کد تایید می خواست اینطوری نمیشد

    پاسخ

    مال من همچنان فعال است ! نه پیامک آمد برای انصراف دادن من و نه خودشان قطع کردن !

    پاسخ