;
coinex

قاب محافظ گوگل پیکسل 3 ایکس ال از وجود ناچ نمایشگر در این دستگاه خبر می‌دهد

به‌تازگی تصویری از قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) در فضای آنلاین منتشر شده که از دوربین اصلی تک لنزی و ناچ نمایشگر در این دستگاه حکایت دارد.

رندر جدیدی که از پرچمدار 2018 گوگل منتشر شده، به وجود ناچ نمایشگر در نمای اصلی موبایل اشاره می‌کند که به ناچ گوشی آیفون X شبیه است. این تصویر همچنین از وجود دوربین اصلی تک لنزی در پنل پشتی خبر می‌دهد که بسیاری از مخاطبان این برند را ناامید می‌کند؛ چراکه این روزها‌، گوشی‌های پرچمدار به ماژول دوربین دوگانه مجهز می‌شوند و گوگل، برخلاف گرایش بازار، اینگونه عمل نکرده است.


بیشتر بخوانید: کانسپت رندر گوگل پیکسل ۳ ایکس ال سبک طراحی این موبایل را نشان می‌دهد


رندر لو رفته از قاب محافظ گوگل پیکسل 3 ایکس ال نشان می‌دهد که ماژول دوربین تک لنزی در گوشه‌ی سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار دارد. سنسور اثر انگشت نیز در قسمت میانی این پنل دیده می‌شود. تصویری از گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال را درون این قاب مشاهده می‌کنید که به رندرهای قبلی شباهت دارد. در این رندرها، ناچ نمایشگر به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است.

این تصاویر جدید، سوال مهمی را در ذهن مخاطبان  ایجاد می‌کنند. چرا این کمپانی آمریکایی قصد ندارد گوشی‌های خود را به دوربین دوگانه مجهز کند، مخصوصا در بازاری که این دوربین‌ها، هواداران بسیاری دارند؟ قبلا پیش‌بینی می‌شد که گوشی گوگل پیکسل 3 از دوربین اصلی تک لنزی و نسخه‌ی ایکس ال به دوربین دوگانه مجهز شود. البته این احتمال همچنان وجود دارد و با توجه به دوربین سلفی دوگانه می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی نیز از نوع دوگانه باشد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر