;
coinex

هشدار در مورد احتمال آلوده بودن سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی

متخصصان امنیتی در مورد احتمال آلوده بودن سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی هشدار دادند. به گفته آنها بدافزاری در حال انتشار است.

به گزارش تکراتو، اکنون که بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف به دنبال تماشای بازی‌های فوتبال از طریق سرویس و شبکه‌های اینترنتی و پخش آنلاین و مستقیم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ هستند، بدافزاری در حال انتشار است. متخصصان امنیتی در مورد خطر انتشار بدافزار به سرویس‌های اینترنتی پخش آنلاین و مستقیم بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کاربران هشدار دادند.


بیشتر خوانید: معرفی کامل ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه


آلوده شدن سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال

متخصصان امنیتی سایبری به کاربران و علاقمندان به فوتبال هشدار دادند که بسیاری از این سرویس‌های آنلاین رایگان، نامعتبر و غیرقانونی هستند و احتمال دارد دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت کاربران را به بدافزارهای خطرناک آلوده کنند و اطلاعات شخصی و محرمانه آنها را سرقت کنند.

کریس هادسون، یکی از متخصصان امنیت سایبری فعال در شرکت زی اسکالر، در مورد احتمال آلوده بودن سرویس های پخش آنلاین مسابقات فوتبال اعلام کرده است:

تعداد زیادی از این سایت‌ها و سرویس‌های پخش آنلاین زنده غیرقانونی هستند و از طریق گوگل و فیس‌بوک قابل دسترسی هستند. جام‌جهانی این روزها به بستر مناسبی برای سودجویی و تجارت برای مجرمان سایبری تبدیل شده تا بتوانند خیل عظیمی از کاربران را قربانی اهداف خود کنند.

وی همچنین اعلام کرد که مجرمان سایبری بدین وسیله قادر خواهند بود کدهای آلوده به بدافزار را بر روی دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت کاربران بارگذاری (آپلود) کنند و اطلاعات شخصی و حساب‌های کاربری و بانکی آن‌ها را سرقت کنند.

یکی دیگر از این متخصصان امنیت سایبری فعال در شرکت امنیتی فیدلیس، بیان نمود که یکی دیگر از بزرگترین خطراتی که سایت‌های پخش غیرقانونی بازی‌های فوتبال، این روزها کاربران را تهدید می‌کند، نمایش تبلیغات بر روی ویدیوهاست.


بیشتر بخوانید:قهرمان جام جهانی فوتبال روسیه چه تیمی است؟ الگوریتم‌ها و گربه‌های پیشگو چه می‌گویند!


بسیاری از سایت‌ها اقدام به سوءاستفاده از حساب‌های کاربری کاربران به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده می‌کنند.

این امر باعث شده تا متخصصان به کاربران پیشنهاد ‌کنند که همواره از جدیدترین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزارها، سیستم‌های عامل و مرورگرهای اینترنتی ممکن استفاده کنند تا بتوانند در برابر تهدیدهای امنیتی همچون بدافزارها سیستم دفاعی خوبی را از خود نشان دهند.

 

بیشتر بخوانید :

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر