;
coinex

تکنولوژی اسپانیا را نجات داد ؛ کمک داور ویدیویی گل ایران را مردود اعلام کرد

جام جهانی فوتبال 2018 و روز دوم بازی‌های گروه مرگ علی‌رغم درخشش بازیکنان تیم ملی ایران به نفع اسپانیا تمام شد. اسپانیا برد خود را مدیون تکنولوژی جدید کمک داور ویدیویی (VAR) خواهد بود.

مصاف تیم‌های ایران و اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت ایران با سوت داور اروگوئه‌ای آغاز شد و همان طور که انتظار می‌رفت، اسپانیا با بازی روی زمین و ارسال پاس‌های کوتاه و سریع نبض بازی را در دست گرفت؛ اما در نیمه اول ناکام به رختکن رفت.

کمک داور ویدیویی اسپانیا را نجات داد

در نیمه دوم نیز بازی با همان روند نیمه اول جریان داشت تا اینکه دیگو کاستا در دقیقه 54 و با اشتباه رامین رضائیان توپ را به دروازه ایران رساند. رامین رضائیان برای دور کردن توپ به آن ضربه می‌زند که با برخورد با پای کاستا توپ به دروازه ایران راه یافت.


بیشتر بخوانید: بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی


پس از این گل، ایران با بیرون آمدن از لاک دفاعی فرصت‌های خوبی را نیز به دست آورد تا اینکه در دقیقه 65 بازی، ایران با ضربه عزت الهی به گل رسید، اما داور این مسابقه، آندرس کنها، با استفاده از کمک داور ویدیویی گل ایران را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد.

بازی ایران و اسپانیا با نتیجه یک بر صفر به نفع اسپانیا به پایان رسید؛ اما قصه فوتبال ایران همچنان ادامه دارد. این بار تکنولوژی اسپانیا را نجات داد!

بازی ایران و اسپانیا با نتیجه یک بر صفر به نفع اسپانیا به پایان رسید؛ اما قصه فوتبال ایران همچنان ادامه دارد. این بار تکنولوژی اسپانیا را نجات داد!

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    تکنولوژی اسپانیا رو نجات نداد بلکه قبل از گل شدن توپ کمک داور پرچم زده بود و داور جهت اطمینان دوباره چک کردبا این وصف حتی اگه var هم نبود گل مردود میشد.

    پاسخ

    افرین به یوز های ایرانی مردانه بازی کردن سیستم دفاع حمله رابه خوبی اجرا کردن گل اسپانیا تکنیکی نبود شانسی توپ به پای بازیکن اسپانیا خورد بازی کن شماره 3 اسپانیا کلافه بود مخصوصا لاییه خورد یا علی محمد تهران

    پاسخ

    فقط این سردار را تو بازی پرتغال دیگه بازی نده خوبه

    پاسخ

    واقعا عالی بود ایران
    دمشون گرم
    باختن اما مردونه

    پاسخ