;
coinex

تبلت شیائومی می پد 4 به تراشه‌ی اسنپدراگون 660 مجهز می‌شود

کمپانی شیائومی امروز با انتشار خبری در حساب رسمی تبلت شیائومی می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4) در وب‌سایت ویبو تایید کرده که این دستگاه هوشمند به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد.

شیائومی قصد دارد در رویدادی که 4 تیر ماه (25 ژوئن) برگزار می‌کند، گوشی شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) و تبلت شیائومی می پد 4 را به نمایش بگذارد. اخیرا رندرهای رسمی گوشی ردمی پرو 6 نیز توسط این کمپانی منتشر شده که تنوع رنگی این موبایل را به تصویر می‌کشد.

در تصویر پوستری که مشاهده می‌کنید، مشخص شده که تبلت شیائومی می پد 4 از تراشه‌ی اسنپدراگون 660 برخوردار می‌شود. عبارت smart game accelation به معنی «شتاب بازی هوشمند» در این پوستر نشان می‌دهد که این تبلت جدید شیائومی با بهینه‌سازی‌هایی در زمینه‌ی ارائه‌ی بهتر تجربه‌ی بازی همراه خواهد شد. تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660، از قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز برخوردار است. این در حالیست که فایل‌های سفت‌افزاری لو رفته‌ از تبلت شیائومی می پد 4 به وجود تراشه‌ی اسنپدراگون 660 با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز اشاره کرده بودند.


بیشتر بخوانید: گوشی‌ شیائومی ردمی ۶ پرو و تبلت می پد ۴ در تیر ماه آینده رونمایی می‌شوند


کمپانی شیائومی امروز با انتشار خبری در حساب رسمی تبلت شیائومی می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4) در وب‌سایت ویبو تایید کرده که این دستگاه هوشمند به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد.

این پوستر جدید همچنین نشان می‌دهد که می پد 4 نیز همانند نسل قبلی این تبلت، از صفحه نمایش 8 اینچی برخوردار می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که این تبلت از طراحی باریک‌تری برخوردار شود که حس راحتی بیشتری را در دستان کاربر ایجاد می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که تبلت شیائومی می پد 4 در نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 18:9 ساخته شود.

این تبلت جدید از دوربین اصلی تک لنزی 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تبلت قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی روشن نگه داشتن می پذ 4 را به عهده دارد که از شارژ 5V/2A پشتیبانی می‌کند.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی موبایل نصب شده است. می پد 4 یکی از اولین دستگاه‌های شیائومی خواهد بود که به‌سرعت آپدیت رابط کاربری MIUI  را دریافت می‌کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی پیرامون برچسب قیمتی این موبایل در دست نیست.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر