;
coinex

آسان تر شدن مدیریت فضای ابری در سرویس گوگل فوتوز

مدیریت فضای ابری در سرویس گوگل فوتوز آسان تر می شود. گوگل قرار است قابلیت‌های تازه‌ای را به این سرویس اشتراک‌گذاری و ذخیره تصاویر اضافه کند.

به گزارش تکراتو، هم اکنون نسخه ای جدید از سرویس گوگل فوتوز در پلی‌استور موجود است اما این ویژگی جدید که مربوط به مدیریت فضای ابری در این سرویس است قرار است در نسخه بعدی اضافه شود.

مدیریت فضای ابری در گوگل فوتوز

براساس تحلیل هایی که بر روی فایل APK آخرین نسخه گوگل فوتوز انجام شده، به نظر می‌رسد که در نسخه‌های آتی گزینه‌ای برای خالی کردن فضای ابری به این اپلیکیشن اضافه شود. این کار از طریق کاهش کیفیت تصاویر با فشرده‌سازی انجام خواهد شد و کمک بزرگی به کاربران خواهد بود.

نکته مهم دیگر اینکه، پیش از فشرده‌سازی می‌توان آن‌ها را از فضای ابری دانلود کرد تا تصاویر کیفیت اصلی خود را از دست ندهند. البته همیشه امکان ارتقای فضای ابری با پرداخت حق اشتراک بیشتر هم وجود دارد.

علاوه بر مدیریت فضای ابری ، مورد بعدی در مورد ویژگی جدید اضافه شده به گوگل فوتوز، ارائه تنظیماتی برای اعمال افکت بوکه و کنترل شدت آن روی عکس‌هاست. این تنظیمات به اینترفیس ویرایش تصاویر اضافه می‌شود و به احتمال زیاد یک اسلایدر مجزا برای این کار وجود خواهد داشت.

گوگل فوتوز همچنین در آپدیت اخیر خود امکان لایک کردن تصاویر و ویدیوها را هم دریافت کرده و کاربران می‌توانند یک آلبوم کامل از عکس و ویدیو را با فشردن آیکن قلب آن از پایین صفحه لایک کنند.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر