;
coinex

وزیر ارتباطات خبر از پیگیری افزایش قیمت موبایل داد

وزیر ارتباطات اعلام کرد که پیگیری افزایش قیمت موبایل در دستور کار قرار خوهد گرفت. این خبر بعد از انتشار اخبار افزایش قیمت موبایل منتشر شد.

به گزارش تکراتو، وزیر ارتباطات در واکنش به خبر افزایش 30 تا 40 درصدی افزایش قیمت موبایل خبر از پیگیری این موضوع داد و اعلام کرد که اختصاص ارز به گوشی های وارداتی فراهم شده و تخلفات صورت گرفته پیگیری خواهند شد.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت موبایل از ۳۰ تا ۴۰ درصد؛ علت این افزایش قیمت چیست؟


در یک ماه گذشته چون ثبت سفارش گوشی با ارز آزاد صورت گرفته، قیمت موبایل حدود ۴۰ درصد، افزایش یافت. رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی دلیل گرانی ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت گوشی موبایل را تخصیص نیافتن ارز دولتی به واردکنندگان اعلام کرد.

در همین حال کاربران تلفن همراه در شبکه اجتماعی توئیتر با اعتراض به افزایش قیمت گوشی، از وزیر ارتباطات خواستند که در این زمینه توضیح دهد.

کاربران اعلام کردند که با اجرای طرح رجیستری و حذف قاچاق از بازار موبایل و نیز واردات قانونی گوشی، این انتظار وجود داشت که گوشی ارزان شود اما در حال حاضر قیمت گوشی هزار دلاری در بازار ایران به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید: آشفتگی در بازار گوشی های موبایل ؛ افزایش بی سابقه‌ی قیمت ها


پیگیری افزایش قیمت موبایل توسط وزیر ارتباطات

در این زمینه محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر اعلام کرد که انتقاد وارد است و هفته گذشته پیگیری هایی در این خصوص انجام شده است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد که امکان شفاف سازی و گزارش اختصاص ارز در مدت اخیر، به همه گوشی های وارد شده به کشور به وجود آمده و هفته آینده عملیاتی خواهد شد. وی ادامه داد که پیگیری افزایش قیمت موبایل و تخلفات نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان قول داد که فردا در کرمان و از طریق خبرنگاران موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر