;
coinex

استفاده از قابلیت ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر فراهم شد

قابلیت ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر فراهم شد. این پیام رسان به زودی به قابلیت ترجمه خودکار و همزمان نظرات کاربران مجهز خواهد شد.

به گزارش تکراتو، چندی پیش بود که فیس بوک اعلام کرد کاربران پیام‌رسان فیس بوک مسنجر به زودی می‌توانند از قابلیت ترجمه هم‌زمان و خودکار نظرات بهره‌مند شوند. یعنی می توان بدون نیاز به دانستن زبان‌های دیگر، متوجه نظراتی شد که به زبان دیگری نوشته و ارسال شده اند.

قابلیت ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر

به زودی قرار است قابلیت ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر رونمایی شود. به نظر می رسد که کاربران از وجود این قابلیت بسیار خوشحال خواهند شد، زیرا قادرند نظرات و کامنت‌هایی که به زبان های دیگر نوشته شده اند را درک کنند.

استفاده از قابلیت ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر

این ویژگی در ابتدا برای کاربران اهل کشورهای ایالات متحده آمریکا و مکزیک منتشر می شود. در ادامه درصورت موفق شدن این قابلیت و رضایت کاربران فیس بوک مسنجر از آن، این ویژگی در اختیار سایر کاربران کشورهای دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

فیس‌بوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان که اول و دوم ماه مه میلادی سال جاری در کالیفرنیا  برگزار شد، از قابلیت جدید اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر که مبتنی بر دستیار هوشمند M است، رونمایی کرد. این قابلیت همان ترجمه خودکار در فیس بوک مسنجر است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره می‌برد.

براساس اعلام فیس بوک، این قابلیت در روزهای آینده در دسترس کاربران این پیام‌رسان که در کشورهای ایالات متحده آمریکا و مکزیک زندگی می‌کنند، قرار خواهد گرفت.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نرم افزاری هست که بشه چت انلاین تصویری رو خودکار برای هردوطرف به زبان خودشون ترجمه کنه؟

    پاسخ