;
coinex

گلکسی اس 10 در سه مدل عرضه می‌شود ؛ رقابت با سه‌گانه آیفون

سامسونگ قصد دارد تا به منظور رقابت با آیفون‌های سه گانه اپل، گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) خود را در سه مدل به بازار عرضه کند، مدل‌هایی که از هم اکنون شایعات جذابی درباره آنها شنیده می‌شود.

بر اساس شنیده‌هایی که به تازگی از کره جنوبی به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد دارد برای سال 2019 سه مدل مختلف از گوشی گلکسی اس 10 را راهی بازار کند. این کار به احتمال زیاد به دلیل رقابت با گوشی‌های سه گانه آیفون صورت می‌گیرد که در اواخر شهریور ماه معرفی خواهند شد.

سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10

اعتقاد بر این است که اپل سال جاری با سه مدل آیفون خودنمایی خواهد کرد. جانشین آیفون X یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی دارد. یک آیفون مقرون به صرفه با پنل ال‌سی‌دی 6.1 اینچی عرضه می‌شود و احتمالا یک مدل پلاس از آیفون X که دارای یک نمایشگر اولد 6.5 اینچی است، در بین سه گانه آیفون 2018 دیده خواهد شد. البته هنوز نام دقیقی برای پرچمداران اپل عنوان نشده است، مطلب زیر در این باره بیشتر توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ نام آیفون های ۲۰۱۸ چیست؟

سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10

بر اساس گزارش منتشر شده، سامسونگ نیز یک استراتژی مشابه با اپل خواهد داشت و سه مدل گلکسی S10 به بازار عرضه می‌کند که بزرگترین آنها شامل ارتقا قابل توجهی خواهد بود.

اولین مدل گلکسی اس 10 با اسم رمز Beyond 0 دیده خواهد شد که یک نمایشگر تخت (بدون انحنا) 5.8 اینچی دارد و یک دوربین تک سنسور در پنل پشتی آن جای می‌گیرد. انتظار می‌رود که این مدل، جانشین مقرون به صرفه‌ای برای گلکسی اس 9 خواهد بود.

مدل بعدی که با اسم رمز Beyond 1 شناخته می‌شود، احتمالا به یک نمایشگر بیکران با لبه های منحنی 5.8 اینچی مجهز است، چیزی درست شبیه به گلکسی S9، اما با این حال سامسونگ می‌تواند در پنل پشتی آن از یک دوربین دوگانه اسفاده کند.

و در آخر مدلی از گلکسی اس 10 وجود دارد که Beyond 2 نام دارد و احتمالا به عنوان پرچمدار اصلی سری گلکسی S در سال 2019 معرفی خواهد شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بدون مرز 6.2 اینچی است که با دوربین سه گانه اصلی رخ نشان می‌دهد.

تماشا کنید: گلکسی اس ۱۰ پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

استفاده از دوربین سه گانه همان کاری است که هواوی با پرچمدار جدید هواوی پی 20 پرو آن را به نمایش گذاشت، ترکیبی از لنزهای تله فوتو و سنسورهای زاویه باز که می‌تواند کیفیت عکاسی و فیلمبرداری را به سطح جدیدی منتقل کند.

بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو

گلکسی اس 10 سامسونگ پرچمداری است که در اوایل سال 2019 میلادی، احتمالا سهم بزرگی از بازار موبایل جهان را به خود اختصاص دهد، اما باید هنوز کمی صبر کرد!

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر