;
coinex

افزایش ویژگی های گوگل مپس ؛ گوگل مپس بزرگترین بروزرسانی خود را دریافت کرد

ویژگی های گوگل مپس افزایش یافت. این اپلیکیشن محبوب گوگل با هفت ویژگی جدید، بزرگترین بروزرسانی‌ خود را دریافت کرد.

به گزارش تکراتو، نسخه‌های اندروید و iOS گوگل مپس یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های خود را دریافت کردند. با این به روزرسانی هفت ویژگی جدید به نقشه گوگل اضافه شد.

بررسی ویژگی های گوگل مپس در آپدیت جدید

بازطراحی بخش Explore یکی از اولین ویژگی های گوگل مپس در آپدیت جدید است که می تواند پیشنهاداتی از رستوران‌های اطراف یا کافه‌ها به کاربران نشان دهد.


بیشتر بخوانید: کاربران ظهور تب For You در گوگل مپس را اعلام کردند


استفاده از قابلیت لیست‌ مکان‌های فراگیر در این اپلیکیشن باعث می شود کاربر بتواند رستوران‌هایی که غذای آن‌ها بیشتر به سلیقه‌اش نزدیک است را پیدا کند. این لیست‌ها توسط متخصصین محلی و الگوریتم‌های خود گوگل تنظیم می شوند و انتخاب بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

افزایش ویژگی های گوگل مپس

کاربران اندروید می توانند روند رستوران‌گردی یا کافه‌‌گردی خود را به گوگل بسپارند. گوگل مپس، با توجه به لیست مکان‌های فراگیر بقیه نقطه‌های مشابه شهر را به کاربران نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های گوگل مپس ، نمایش مهمترین رویداد‌ها است. در تب Explorer فعالیت‌ها و رویدادهای مهمی که در اطراف محل زندگی کاربر اتفاق افتاده نشان داده می شود.

ویژگی مهم بعدی Location History است. با فعال کردن این بخش هر رستوران یک Your match دریافت می‌کند، که براساس این امتیاز مشخص می شود تا چه اندازه احتمال دارد کاربر از آنجا لذت ببرد.


بیشتر بخوانید: تغییر علامت فلش گوگل مپس به خودروی مورد علاقه در آیفون


ویژگی بعدی تقریبا شبیه به لیست‌ مکان‌های فراگیر گوگل مپس است. اما تفاوتی که وجود دارد این است که در اینجا بسته به اولویت‌های تعیین شده پیشنهاداتی ارائه می شود. یعنی بعد از اینکه اولویت‌های غذایی و نوشیدنی مشخص شد، سپس برنامه مکان‌های پیشنهادی را نشان می‌دهد.

در آخر هم تب جدید For you وجود دارد که اتفاقات مهم دور و اطراف را بازگو می‌کند. مثلا اطلاعاتی در مورد رستوران یا کافه جدیدی که به تازگی در اطراف محلی زندگی کاربر باز شده، ارائه می کند. البته این ویژگی فعلا فقط در اندروید و برای منطقه‌های ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا و ژاپن فعال است.

ویژگی های گوگل مپس در آپدیت جدید آن در دسترس است ولی فعال سازی آن برای همه یکسان نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر