;
coinex

بهترین برند آسیا در سال 2018 انتخاب شد ؛ سامسونگ برترین برند قاره کهن

بهترین برند آسیا اعلام شد. شرکت سامسونگ الکترونیکس برای هفتمین سال متوالی به عنوان برترین برند آسیا انتخاب شد. این انتخاب حاصل نتایج نظرسنجی سالانه «۱۰۰۰ برند برتر آسیا» است که توسط کمپین آسیا-پاسیفیک و با همکاری نیلسن انجام می‌شود.

این رده‌بندی مبتنی بر نظرات کاربران در ۱۷ گروه محصولی اصلی شامل خودرو، خرده‌فروشی و لوازم الکترونیکی است و می‌تواند معیاری واضح برای تعیین برجسته‌ترین برند باشد.

بهترین برند آسیا در سال 2018

استیو لی، مدیرعامل آسیا و اقیانوسیه سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

سامسونگ از دریافت دوباره این عنوان بسیار مفتخر است. این عنوان نشانه حمایت کاربران از ما و محصولات و خدمات ما است. ما به رشد خود در مقام یک برند ادامه خواهیم داد. سامسونگ همچنان به نوآوری‌های مداوم برای خلق تجربه‌ها و امکانات جدید برای مشتریان خود ادامه خواهد داد.

مطالعه بالا در سیزده بازار اصلی انجام شده است. برای انعکاس دقیق‌تر نظر کاربران، معیارهایی مانند سن، جنسیت و درآمد ماهانه نیز در نظر گرفته شده است.

رهبری در نوآوری و شهروند مسئولیت‌پذیر جهانی

شرکت سامسونگ بصورت مداوم برای تحقق فردایی بهتر و ماندن در جایگاه برترین برند آسیا در حال تلاش است. برآوردن نیاز و خواست مشتریان بخشی ضروری از تلاش ما در مقام رهبر این صنعت برای رسیدن به این اهداف است. در عین حال تعامل سازنده با هر جامعه‌ای که سامسونگ در آن فعالیت دارد نیز جزیی مهم در حفظ پشتوانه سامسونگ در چنین جوامعی است.

رهبری در نوآری

سامسونگ هر ساله حدود ۱۴ میلیارد دلار در حوزه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند تا همچنان در نوآوری پیشرو باقی بماند. بیش از یک پنجم کارمندان ما در حوزه تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند و همین مسئله به سامسونگ امکان می‌دهد تا در قله برترین‌ها باقی بماند. لیست زیر از عرضه نوآورترین محصولات هم تاییدی بر همین مسئله است:

  • گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس

گوشی‌های هوشمند گلکسی S9 و S9+ در مراسم رسمی پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ در بارسلون رونمایی شدند و بعدها در کل منطقه نیز عرضه شد. این گوشی‌ها مجهز به دوربین‌هایی با لنز دوگانه هستند که همانند چشم انسان عمل کرده و تجربه‌ای فراگیر را برای کاربران فراهم می‌کنند.

  • تلویزیون‌های QLED 2018

سامسونگ سری ۲۰۱۸ تلویزیون‌های پرچمدار خود به نام QLED را در مراسم به نام نگاه اول در نیویورک رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها با طراحی چشمگیر، کیفیت برتر تصویر و امکانات هوشمند خود به کاربران امکان می‌دهند تا بدون هیچگونه مشکلی از هر محتوایی لذت ببرند، حتی در زمانی که کاربر مشغول تماشای تلویزیون نباشد.

 

  • برنامه‌هایی برای کمک به جامعه

شرکت سامسونگ با استفاده از شبکه جهانی و نوآوری‌های خود به دنبال کمک به جامعه و تحکیم جایگاه خود در داخل جوامعی است که در آنها فعالیت دارد. این شرکت موفقیت را نه صرفا بر اساس دستاوردهای تجاری بلکه بر اساس کیفیت خدمات رسانی و بهبود این جوامع ارزیابی می‌کند.

شرکت سامسونگ در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه با در اختیار گذاشتن تخصص و فناوری‌های خود به جامعه، اقدام به خلق ارزش اجتماعی می‌کند. این شرکت با باور به آنکه آموزش بذر نوآوری است، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا از روش‌های هوشمند در آموزش بهره‌مند شوند. همکاری با سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیردولتی محلی و موسسات تفریحی به سامسونگ کمک کرده است تا ‍۱۷۰ مدرسه هوشمند و ۲۶ موسسه فناوری را در سراسر منطقه تاسیس کند. این برنامه‌ها فضای آموزشی مجهز به فناوری را برای مهارت آموزی بهتر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

روش نظرسنجی برای انتخاب بهترین برند آسیا در سال 2018

داده‌های جمع‌آوری شده برای معرفی ۱۰۰۰ برند برتر آسیا از طریق یک نظرسنجی آنلاین بدست آمده است که کمپین آسیا-پاسیفیک و شرکت اطلاعات و دانش نیلسون آن را طراحی کرده‌اند. مطالعه حاضر در سیزده بازار منطقه انجام شده که در هر بازار ۴۰۰ نفر به سوالات این کمپین پاسخ داده‌اند، به جز بازارهای چین و هند که در آنها به ترتیب ۸۰۰ و ۱۲۰۰ نفر در این نظرسنجی شرکت داشتند. برای نمایش بهتر نگرش‌ها و دیدگاه مشتریان، مواردی مانند سن، جنسیت و درآمد خانوار نیز در آنها لحاظ شده است.

روش نظرسنجی برای انتخاب بهترین برند آسیا در سال 2018

این مطالعه ۱۷ گروه محصولی شامل نوشیدنی‌ها، خدمات مالی، خودرو و غیره و نیز ۷۹ گروه فرعی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این نظرسنجی سوالات زیر از شرکت‌کنندگان پرسیده شد:

سوال ۱: وقتی به گروه محصولی زیر فکر می‌کنید، کدام برند به عنوان برند برتر به ذهن‌تان می‌آید؟ منظور ما برندی است که بیشترین اعتماد را به آن دارید و بهترین شهرت را در این گروه محصولی دارد.

سوال ۲: جدا از بهترین برندی که انتخاب کردید، فکر می‌کنید دومین برند برتر در این گروه کدام باشد؟

و بدین شکل سامسونگ برترین برند آسیا شناخته شد و بر قله قاره کهن ایستاد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر