;
coinex

فیسبوک به تخمین زمان مرگ کاربران می‌پردازد ؛ وقتی اطلاعات کاربران رصد می‌شود!

فیسبوک قصد دارد به تخمین زمان مرگ کاربران بپردازد. فیسبوک تمامی وجوه زندگی یک کاربر را دنبال کرده و اطلاعات زیادی از او بدست می آورد و با چنین دیتای عظیمی اکنون قصد دارد که زمان مرگ کاربرانش را پیش‌بینی کند.

به گزارش تکراتو، به نظر می رسد که رصد اطلاعات کاربران توانسته راه این کمپانی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر را هموار کند. تا جایی که فیسبوک قصد دارد به تخمین زمان مرگ کاربران بپردازد.

تخمین زمان مرگ ، پتنت جدیدی از فیسبوک است که از توسعه‌ی موتور پیش‌بینی تغییرات زندگی خبر می‌دهد و قادر است رویداد‌های بزرگ زندگی یک کاربر فیسبوک را مشخص کند. این الگوریتم همچنین می تواند زمان تغییرات احتمالی نظیر وضعیت تاهل، تولد فرزند، شغل جدید، فارغ التحصیلی یا مرگ یک شخص را به دست آورد.


بیشتر بخوانید: آیا پتنت جدید فیسبوک مربوط به جاسوسی از کاربران است؟


این موتور از یادگیری ماشینی و تاریخچه ثبت شده‌ی کاربر در فیسبوک استفاده می‌کند تا بتواند احتمال وقوع هر اتفاق در آینده‌ی کاربر را محاسبه کند و نتیجه ای دقیق ارائه دهد.

چرا فیسبوک قصد تخمین زمان مرگ کاربران را دارد؟

فیسبوک قصد دارد به تخمین زمان مرگ کاربران بپردازد

مهمترین دلیل فیسبوک برای طراحی الگوریتمی که بتواند به تخمین زمان مرگ کاربران بپرداد، تبلیغات است. فیسبوک با داشتن اطلاعات در مورد خصوصی ترین جزییات زندگی یک کاربر، بهترین گزینه‌ی تبلیغاتی را انتخاب و به وی نشان می دهد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی زمان مرگ بیماران با هوش مصنوعی گوگل


مثلا اگر این الگوریتم بتواند زمان حامله بودن یک کاربر را با مشاهده‌ی پست‌های ارسال شده توسط وی تخمین بزند، می‌تواند تبلیغات زیادی درباره‌ی لباس‌های کودک به او نشان دهد. الگوریتم های هوش مصنوعی به سرعت در حال گسترش و توسعه است. آینده چگونه خواهد بود؟!

پیشنهاد سردبیر:

 

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر