;
coinex

استفاده از دوپلکس به جای اپراتورهای تلفنی گوگل ؛ سخنگوی هوش مصنوعی

گوگل که دو ماه پیش برای اولین بار استفاده از دوپلکس را مطرح کرد، اکنون قصد استفاده از آن به جای اپراتورهای تلفنی خود را دارد.

به گزارش تکراتو، اظهار نظرهای فراوانی در مورد استفاده از دوپلکس وجود دارد. بسیاری از افراد شباهت صحبت کردن آن به انسان را تحسین کرده و عده‌ای هم مسائل اخلاقی و اجتماعی آن را.

البته موضع‌گیری‌های ضد و نقیض هم در مورد این فناوری وجود دارد اما گوگل برنامه‌های خود را دنبال می کند و اکنون هم قصد دارد به جای اپراتورهای تلفنی خود، استفاده از دوپلکس را در پیش بگیرد.

استفاده از دوپلکس به جای اپراتورهای تلفنی گوگل

گوگل تا کنون با تعدادی از مشتریان احتمالی از جمله یک شرکت بیمه‌ی مطرح، رایزنی‌هایی به منظور ساخت یک مرکز خدمات تلفنی مجهز به دوپلکس انجام داده است. البته قرار است دوپلکس در ابتدا تماس‌های ساده و سؤالات تکراری مشتریان را پاسخ دهد و هر زمان که مکالمه شکل پیچیده‌تری به خود گرفت، آن را به اپراتور انسانی ارجاع دهد.

گوگل اعلام کرده که آنها فعلا بیشتر بر روی استفاده‌ی شخصی از فناوری دوپلکس تمرکز دارند و کارهایی مانند رزرو کردن میز در رستوران یا گرفتن وقت آرایشگاه و کارهای این‌چنینی را با آن انجام می دهند.

استفاده از دوپلکس برای گوگل نیز یک تجربه جدید است به همین دلیل قصد دارند تا گام‌های خود را آهسته و حساب‌شده بردارند و همزمان از یافته‌های خود که از بازخورد آزمایش‌ها به دست می‌آید استفاده کنند.

استفاده از دوپلکس گوگل را در برابر آمازون قرار می دهد

استفاده از دوپلکس می‌تواند گوگل را در رقابتی مستقیم با آمازون قرار دهد؛ زیرا آمازون هم در تلاش است شرکت‌ها را متقاعد کند که از دستیار صوتی خود یعنی الکسا استفاده کنند.

.

منبع:  dailymail

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)