;
coinex

ورود شیائومی به آمریکا ؛ تلاش برای موفقیت های بیشتر

نایب رئیس شرکت چینی شیائومی در مورد تلاش های این شرکت برای موفقیت های بیشتر سخن گفت و خبر از ورود شیائومی به آمریکا داد.

به گزارش تکراتو، ورود شیائومی به آمریکا یکی از تلاش های این چند وقت این کمپانی بوده است. این کمپانی برای آینده خود برنامه هایی دارد و قصد دارد براساس آنها آینده این شرکت را بهبود بخشد.

ورود شیائومی به آمریکا

شیائومی می خواهد سال آینده وارد بازار آمریکا شود. وانگ شیانگ، نایب رئیس این شرکت در یک مصاحبه خبری خود ورود شیائومی به آمریکا را اعلام نمود. وی بیان کرد که بازار آمریکا برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

شیانگ ادامه داد که نمایندگان شیائومی هنوز به توافق نهایی با اپراتورهای آمریکایی نرسیده‌اند و تاکید کرد که در آینده‌ی نزدیک گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته می شود.

این کمپانی تاکنون بسیار تلاش کرده تا بتواند به بازار بیشتر کشورها وارد شود و البته تلاش های آنها نتیجه بخش نیز بوده است. این شرکت توانسته در هند، بالاتر از سامسونگ باشد و خود را به عنوان بزرگترین فروشنده‌ی گوشی هوشمند معرفی کند. این شرکت در دو سال اخیر رسما به بازارهای فرانسه و ایتالیا نیز وارد شده است.

.

منبع:  gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر