coinex
راهنمای خرید تکراتو

اچ تی سی اکسدس (HTC Exodus) مبتنی بر بلاک‌چین ؛ هم‌قیمت با آیفون X

گوشی اچ تی سی اکسدس (HTC Exodus) تا آخر سال 2018 وارد بازار می‌شود. این دستگاه از فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کند. فیل چن (Phil Chen)، خالق اکسدس، جزئیاتی را در مورد این گوشی منتشر کرده است.

چن در مصاحبه‌ای با The Verge می‌گوید که اچ‌تی‌سی اکسدس قیمتی شبیه به گوشی فینی آزمایشگاه سیرین (Sirin Labs Finney) دارد؛ یک گوشی بلاک چین دیگر که با قیمتی معادل 999 دلار وارد بازار شد. وی همچنین گفته که اچ تی سی اکسدس در سرتاسر جهان بجز چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست ؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار بلاک چین (Blockchain)

این گوشی هوشمند مخصوص کاربران طرفدار ارز مجازی ساخته شده و برنامه‌های نامتمرکز (DApps) را پشتیبانی می‌کند. در واقع هر یک از این گوشی‌ها در یک شبکه بلاک چین جدید مانند یک گره عمل می‌کنند. اچ تی سی اکسدس بازی CryptoKitties را هم مانند دیگر گوشی‌های سازنده مشهور تایوانی پشتیبانی می‌کند. CryptoKitties، یک بازی مجازی مبتنی بر تکنولوزی بلاک چین است که توسط Axiom Zen طراحی شد.

متاسفانه جزئیات زیادی در مورد مشخصات اچ تی سی Exodus در دسترس نیست، اما قیمت 1000 دلاری این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که این محصول ویژگی‌های برجسته‌ای را نیز در اختیار کاربرانی می‌گذارد که علاقه‌ای به دنیای رمزگذاری شده مالی ندارند. گران‌ترین گوشی پرچمداری که تا به امروز توسط اچ تی سی عرضه شده، یو 12 پلاس است که قیمتی معادل 849 دلار دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U12 Plus)

اگر که به اچ تی سی اکسدس علاقمند هستید می‌توانید اطلاعات خود را در سایت این محصول وارد و یکی از آن‌ها را برای خود رزرو کنید. طبق اطلاعات موجود فرایند عرضه اولیه این گوشی هوشمند به زودی شروع می‌شود و از این رو ممکن است که با رزرو کردن یک اچ تی سی اکسدس زودتر از سایر کاربران به این گوشی هوشمند برسید.

اچ تی سی اکسودوس در حدود 1000 دلار قیمت دارد؛ برای کار با پول‌های رمزگذاری شده

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر