;
coinex

فوتوشاپ آیپد (Photoshop iPad) در سال 2019 در اختیار کاربران اپل قرار می‌گیرد

جزئیات موجود در گزارش یک منبع خبری از این امر حکایت می‌کنند که ادوبی (Adobe) تغییر استراتژی داده و تصمیم گرفته است که پکیج کامل فوتوشاپ آیپد را هم برای کاربران اپل و آی او اس عرضه کند.

اسکات بلسکی، رئیس بخش محصولات کریتیو کلود (Creative Cloud) ادوبی، در یک مصاحبه جدید مطلب زیر را بیان کرده است:

“من دوست دارم که این محصول را هرچه سریع‌تر وارد بازار کنیم. همگام سازی یک برنامه بسیار قدرتمند و پیچیده مانند فوتوشاپ با گجت‌های مدرنی مانند یک آیپد کار بسیار سختی است. ما باید این محصول را هم وارد دنیای کلود کنیم.”

ادوبی نرم افزار فوتوشاپ اکسپرس را برای کاربران آیپد اپل عرضه کرده است. پکیج کامل فوتوشاپ آیپد شما را قادر می‌سازد تا طرح‌های خود را بر روی تبلت‌های اپل به هر نحوی که می‌خواهید ویرایش کنید. طبق گفته‌های بلسکی افرادی که در صنعت رسانه و سرگرمی اشتغال دارند بیشتر کارهای خود را با تبلت‌ها انجام می‌دهند و کمتر از رایانه‌های رومیزی استفاده می‌کنند. این افراد از ادوبی خواسته‌اند که امکان ویرایش سازی طرح‌هایشان را در فضای ابری هم برای آن‌ها فراهم سازد.

فوتوشاپ آیپد در سال 2019 در اختیار کاربران اپل قرار می‌گیرد

این ابرشرکت آمریکایی تصمیم دارد از نرم افزار فوتوشاپ آیپد در کنفرانس سالانه MAX خود در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) رونمایی کند. منابع خبری گفته‌اند که این ابزار کاربردی در سال 2019 وارد بازار می‌شود.

ادوبی هنوز اطلاعاتی را در مورد این که کدام مدل‌های آیپد نرم افزار فوتوشاپ جدیدش را پشتیبانی می‌کنند منتشر نکرده است، اما احتمال دارد که آیپد پرو کنونی اپل یکی از این محصولات باشد. باید صبر کرد و دید که آیا این شرکت مشهور توانایی آیپد پرو و آیپد 2018 را در پشتیبانی نرم افزار فوتوشاپ تایید می‌کند یا خیر. آیپد 2018 از پردازشگر ای 10 اپل بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر