;
coinex

تضمین یک آینده روشن با تکیه بر توانمندی‌ها و نوآوری‌های تولیدکنندگان ایران ساخت

وزیر نفت کشور، تکیه بر توانمندی‌ها و نوآوری‌های تولیدکنندگان ایران ساخت را تضمینی برای داشتن یک آینده روشن عنوان کرد.

به گزارش تکراتو، سال، سال حمایت از کالا و تولیدات داخلی است و وزیر نفت هم این موضوع را مورد توجه قرار داده است. وی اعلام نمود که با تکیه بر توان نیروهای داخلی و استفاده از تولیدات آنها می‌توان انتظار یک آینده روشن را داشت. وی در ادامه به توانمندسازی تولیدات داخلی ایران ساخت در سال های اخیر اشاره نمود و اعلام کرد که در دو سال گذشته وزارت نفت عزم جدی در استفاده از تولیدات ساخت داخل داشته است.

بیژن زنگنه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های دانش بنیان و شرکت های فعال در حوزه نفت به ساخت تجهیزات نفتی مشغولند و قادرند بسیاری از محصولات پر مصرف در صنعت نفت را با اتکا به توانمندی های داخلی به خوبی تولید نمایند. وی گفت:

چه چیزی غرور آفرین تر از اینکه وزارت نفت از همین تجهیزات استفاده کند.

تکیه بر توانمندی‌ها و نوآوری‌های تولیدکنندگان ایران ساخت

زنگنه در ادامه صحبت های خود در مورد موفقیت تولیدکنندگان ایران ساخت ، اعلام نمود که گازرسانی به بسیاری از روستاها با همین تجهیزات ساخت داخل انجام شده است. زنگنه دو مولفه قیمت و کیفیت را مورد توجه قرار داد و گفت که این دو مولفه در جذب مشتری ایران ساخت تاثیرگذار هستند.

از نظر وی، کالاهای باکیفیتی که قیمت مناسبی دارند، می‌توانند به خوبی مشتری جذب کنند و از واردات محصولات هم جلوگیری کنند زیرا نیاز مردم با محصولات داخلی تامین خواهد شد.

به گفته وی، جلوگیری از واردات، راه مناسبی برای معرفی محصولات داخلی نیست و بهتر است کیفیت محصولات به گونه‌ای باشد که بتوان مردم را تشویق به خرید آن نمود. بنابراین سیاست‌ها باید در جهت ایجاد اعتماد در مردم باشد تا کالای ایرانی برنده میدان باشد.

برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت

تضمین یک آینده روشن با تکیه بر توانمندی‌ها و نوآوری‌های تولیدکنندگان ایران ساخت

وزیر نفت برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت را به منظور حمایت از تولیدات ساخت داخل برای آیندگان ضرورت اعلام کرد و گفت برای این اقدام ملی لازم است تا همه در صحنه حضور داشته باشند و همه زمینه لازم برای ارائه توانمندی و نوآوری ها را در کشور فراهم کنند.

بررسی اهداف جشنواره ملی فرهنگی هنری تولیدکنندگان ایران ساخت

دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت با اهداف زیر برگزار خواهد شد:

  • جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی
  • کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان
  • حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران
  • ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت
  • کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار

بخش دانش آموزی این جشنواره هم به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی در دی‌ماه سال جاری برپا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت، 15 آبان ماه 1397 اعلام شده است.

.

منبع: bmn

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر