;
coinex

با اپلیکیشن Declined Emoji می توان ایموجی های رد شده توسط یونیکد را استفاده کرد

از ایموجی های رد شده توسط یونیکد هم استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن Declined Emoji می‌توان این ایموجی‌ها را استفاده و برای دوستان ارسال کرد.

به گزارش تکراتو، ایموجی‌ها نقش موثری در ارتباطات دنیای مجازی دارند و می‌توانند ارتباطات در این دنیا را جذاب کنند. همچنین انتقال بسیاری از حالات نیز با استفاده از آنها امکان پذیر است.

البته برای استفاده از یک ایموجی باید آن شکلک تایید شده باشد و وظیفه‌ی تایید و سازماندهی ایموجی‌ها در فضای مجازی هم بر عهده نهادی به نام کنسرسیوم یونیکد است.

استفاده از ایموجی های رد شده توسط یونیکد

ایموجی های ردشده توسط یونیکد را استفاده کرد

هر ایموجی پیش از اینکه بتواند به یک سیستم‌ عامل راه یابد باید از فیلترهای این کنسرسیوم عبور کرده باشد. در این بین ممکن است تمام ایموجی‌ها تایید نشوند و تعدادی از آنها به دلیل محتوایی که ارائه می‌کنند از دریافت مجوز باز بمانند.

در این بین یک متخصص ایموجی هلندی به نام لیلیان استولک، اپلیکیشنی به نام Declined Emoji برای استفاده از ایموجی های رد شده توسط یونیکد ساخته است. می‌توان این ایموجی‌ها را برای دیگران هم ارسال کرد البته فعلا فقط با آی مسیج اپل این کار امکان پذیر است.

اپلیکیشن Declined Emoji فعلا برای iOS  منتشر شده و شامل ۳۰ اموجی عجیب و غریب است؛ اموجی پرنده دودو، زنی مشغول قایق راندن، یک خرس قطبی روی کوه یخی در حال ذوب شدن و یک چپق جزو اموجی‌های مردودی یونیکد هستند که در Declined Emoji می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

اپDeclined Emoji  دارای دو نسخه است که یکی رایگان و دیگری با قیمت ۹۹ سنت در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  The Next Web

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر