;
coinex

تغییرات اپلیکیشن لینکدین و افزایش قابلیت‌ها و کاربردهای آن

تغییرات اپلیکیشن لینکدین ، باعث افزایش قابلیت‌ها و کاربردهای آن شد. در آپدیدت جدید این اپلیکیشن می‌توان از این قابلیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش تکراتو، تغییرات جدیدی در اپ موبایل شبکه اجتماعی لینکدین ایجاد شده که مربوط به پیام‌رسان داخلی آن است. از این ویژگی می‌توان برای مکالمات کاری و حرفه‌ای استفاده کرد.

تغییرات اپلیکیشن لینکدین و افزایش کاربردهای آن

در بروزرسانی جدید، inkedIn Messaging  به کاربران اجازه می‌دهد تا در محیط این پیام رسان، علاوه بر چت، فعالیت‌های مختلف دیگری را هم انجام دهند. لازم به ذکر است که امکان بارگذاری مستقیم فایل‌های پی دی اف، داک، XLS  و پاورپوینت در پنجره‌های گفتگو وجود دارد که لینکدین پیش از این از آن پشتیبانی نمی‌کرد.

تغییرات اپلیکیشن لینکدین

البته نبود امکان ارسال چنین فایل‌هایی باعث نارضایتی کاربران شده بود که بالاخره این اعتراضات جواب داد و این قابلیت اضافه شد. اضافه شدن این ویژگی، امکان ارسال و دریافت فایل‌های سند، گزارشات و رزومه در لینکدین را بسیار ساده کرده است.

در تغییرات اپلیکیشن لینکدین ، مکالمات گروهی هم مشاهده می‌شود و می‌توان با اشاره روی آیکن + برای ارسال پیام، یک مکالمه را به یک چت گروهی تبدیل نمود. قابلیت دیگر اضافه شده به لینکدین ، استفاده از  ‌@ برای منشن کردن افراد است.

تغییرات اپلیکیشن لینکدین در نسخه جدید ان در دسترس است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر