;
coinex

ادغام ای نتورک و عدد با ادرو ؛ دلیل این ادغام چیست؟

ادغام ای نتورک و عدد با ادرو پس از فیلترینگ سایت‌های تبلیغاتی آنلاین که ای نتورک هم یکی از آنها بود، خبرساز شد. علت این ادغام چیست؟

به گزارش تکراتو، چند روز پیش بود که خبرهایی در مورد فیلترینگ ای نتورک و تعدادی از سایت‌های تبلیغات اینترنتی منتشر شد. در ابتدا علت فیلترینگ و سازمان فیلتر کننده مشخص نبود اما در ادامه اطلاعاتی در این مورد نیز منتشر شد.

در ارتباطی که تکراتو با شایان شلیله مدیر ای نتورک داشت، وی اعلام کرد که ممکن است دلیل این فیلترینگ نبود مجوز باشد و احتمال داد که سازمان فیلترکننده هم وزارت ارشاد باشد. هر چند در ادامه هویت سازمان فیلتر کننده به درستی مشخص نشد، اما اعلام شد که دلیل فیلترینگ تبلیغات لوازم آرایشی بوده است.


بیشتر خوانید:  دلیل فیلتر ای نتورک تبلیغ یک کالای آرایشی است


البته اکنون سایت‌های فیلتر شده رفع فیلتر شده‌اند.

ادغام ای نتورک و عدد با ادرو

در ادامه‌ی این خبرها، خبر جدید دیگری که منتشر شده، ادغام ای نتورک و عدد با ادرو است. سه سرویس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک، و عدد برای کاهش هزینه‌ها و یکپارچه سازی خدمات در سرویس ادرو ادغام شده‌اند.

این سه سرویس از این پس زیر نظر هلدینگ سرمایه‌گذاری PPG (پیشگامان پژواک پردیس) فعالیت خواهند کرد و هر سه یک خدمت را ارائه می‌کنند. این سه سرویس در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشتند و چون محصولات موازی ارائه می‌‌دادند، فعالیت آنها باعث از بین رفتن مشتریانشان می‌شد و هزینه‌های زیادی هم به تیم‌ها تحمیل می‌شد. کاهش هزینه و ارایه محصولات با کیفیت و قوی باعث شد تا این سرویس‌ها ادغام شوند.

قرار است هر سه سرویس ای‌نت‌ورک، عدد و ادرو با وجود این ادغام مستقل باقی بمانند ولی از لحاظ حقوقی زیر مجموعه یک شرکت باشند، کارمندان آن‌ها هم نظر تیم بیزینس ادرو مدیریت خواهند شد.

صحبت‌های شایان شلیله در مورد ادغام ای نتورک و عدد با ادرو

تکراتو پیگیری‌هایی را در مورد ادغام ای نتورک و عدد با ادرو انجام داده است. شایان شلیه به این سوالات پاسخ داد.

دلیل ادغام ای نتورک و عدد با ادرو چه بوده است؟

شایان شلیله مدیر ای نتورک در مورد ادغام این سرویس تبلیغات آنلاین و عدد، با ادرو اعلام کرد که صحت دارد و در این ادغام شرکت‌ها هویت مستقل خود را خواهند داشت و به کار خود ادامه می‌دهند. به گفته وی این ادغام با هدف مدیریت منسجم انجام شده است.

سمت شما پس از ادغام چه خواهد بود؟

شایان شلیله که قبلا مدیر سرویس ای نتورک بود در پاسخ به این سوال که سمت وی اکنون چیست اعلام کرد که فقط سهامدار است.

آیا فیلترینگ دلیلی برای ادغام ای نتورک با این شرکت‌ها بوده است؟

شلیله در پاسخ به این سوال اعلام کرد که دلیل این ادغام فیلترینگ ای نتورک نبوده است. وی گفت که آنها از 4 ، 5 ماه پیش به فکر این ادغام و برنامه ریزی‌های لازم بوده‌اند و فیلترینگ سرویس ای نتورک هیچ ارتباطی با این ادغام ندارد فقط ادغام و فیلترینگ تقریبا همزمان بوده‌اند.


بیشتر بخوانید : آیا وزارت ارشاد در فیلترینگ ای نتورک دست دارد؟


گفته شده که قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارید، صحت دارد؟

شلیله از پاسخ دادن به این سوال خودداری کرد و گفت که ترجیح می‌دهد فعلا در مورد آن صحبت نشود. وی ادامه داد که البته در فکر راه اندازی استارتاپ نیست بلکه یک بیزینس است که قرار است به استارتاپ‌ها کمک کند و به حوزه  استارتاپ‌ها مربوط می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Techrato

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)