;
coinex

رونمایی سامسونگ از یک شهر هوشمند با فناوری 5G

سامسونگ از یک شهر هوشمند با فناوری 5G رونمایی کرد. این کمپانی جدیدا بینش خود درباره‌ی شهرهای دیجیتالی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش تکراتو، سامسونگ یک ویدیوی جدید از بینش این شرکت در زمینه‌ی استفاده از شبکه5G  در اینترنت اشیاء در شهرها تهیه کرده و این مبحث را به سه بخش کلی استادیوم 5G، گره‌های اتصال 5G  و کیوسک 5G  تقسیم کرده است.

در هر کدام از این بخش‌ها سعی شده تا چگونگی عملکرد این تکنولوژی جدید برای ایجاد ارتباط میان گجت‌ها و سرویس‌های مختلف به نمایش گذاشته شود. بنابراین از این طریق شهروندان و مسئولین متوجه خواهند شد که تا چه حد می‌توانند از این تکنولوژی به صورت بهینه استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: لیست هوشمندترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۸ منتشر شد


رونمایی سامسونگ از شهر هوشمند با فناوری 5G

گفته شده که کیوسک بیشتر به کمک مصرف کنندگان می‌آید زیرا می‌توان از آن به عنوان محل‌هایی برای ارائه نسل پنجم شبکه ارتباطی استفاده کرد. البته از گره‌های اتصال5G نیز می‌توان برای اهداف متفاوت و مخصوص استفاده کرد.

 شهر هوشمند با فناوری 5G

سامسونگ اعلام کرده که از تکنولوژی کیوسک می‌توان برای ارتباطی سریعتر یا فراهم کردن امکان دانلود با سرعت ۱ تا ۳ گیگابایت بر ثانیه استفاده کرد. این امر باعث می‌شود که استریم ویدیو‌هایی با کیفیت HD ، در لحظه ممکن شود و برنامه‌ها، نقشه‌ها و … به روز رسانی‌های سریعتری را تجربه کنند.


بیشتر بخوانید: اقدامات لازم برای هوشمندسازی شهرها ؛ چگونه شهری هوشمند داشته باشیم؟


در شهر هوشمند با فناوری 5G که نسل بعدی ارتباط شبکه‌‌ای با استفاده از فناوری مایمو (برگرفته شده از سرواژه های عبارت Multiple Input – Multiple Output به معنای چند ورودی – چند خروجی) است، به هر دیوایس اجازه می‌دهد که به صورت همزمان چندین داده‌ را ارسال یا دریافت کنند.

این مسئله باعث می‌شود که تماشاکنندگان یک مسابقه که در استادیوم یاد شده حضور دارند به راحتی ویدیو‌های مختلفی از همان بازی را با سرعت بسیار بالا دانلود کرده و مشاهده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر