coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

با مستر بلیط در نمایشگاه الکامپ ؛ بلیط سفر در دستان شماست

مستر بلیط یک سرویس خدمات آنلاین است که در زمینه ارائه بلیط‌های مسافرتی فعالیت دارد. خدمات این استارتاپ شامل رزرو آنلاین بلیط برای هواپیما، قطار و اتوبوس است، اما مستر بلیط در الکامپ 97 چه حرف‌هایی برای گفتن داشت.نمایشگاه الکامپ سومین روز خود را گذارند. امروز نیز خبرنگار ما به سراغ برخی از غرفه‌های این نمایشگاه رفت که مستر بلیط یکی از آنها بود. داوود رمضانی مسئول مارکتینگ آفلاین این استارتاپ است که به سوالات تکراتو پاسخ داده است.

مستر بلیط در نمایشگاه الکامپ

رمضانی، مستر بلیط را اینگونه توضیح می‌دهد:

راهنمای خرید تکراتو

مستر بلیط یک سامانه برای خرید بلیط سفر تحت وب است. تمام کاربران ما می‌توانند از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن مسیرهای خود را جستجو کرده و بعد برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما، اتوبوس و یا قطار اقدام کنند.

مستر بلیط در الکامپ 97

این استارتاپ از سال 1394 و تنها با رزرو آنلاین بلیط هواپیما کار خود را آغاز کرد، اما بعد از چند ماه فعالیت و با استقبال خوب کاربران، خدمات رزرو آنلاین قطار و اتوبوس را به سرویس خود اضافه کرد. در واقع این همان مزیت رقابتی این استارتاپ نسبت به دیگر رقبای خود است. مسئول مارکتینگ مستر بلیط در رابطه با این موضوع می‌گوید:

تفاوتی که ما با سایر رقبا داریم در جامع بودن مستر بلیط است. بعضی شرکت‌ها فروش بلیط هواپیما دارند و برخی دیگر بلیط قطار می‌فروشند، اما ما در هر سه بخش هواپیما، قطار و اتوبوس قادر به ارائه خدمات هستیم و دومین تفاوت در رابطه با قیمت بلیط‌ هایی است که به فروش می‌رسد. در سایت ما ارزانترین بلیط‌ها به خصوص برای هواپیما به مشتریان ارائه می‌شود.

یکی از مسایلی که در زمینه خرید بلیط‌های آنلاین دیده می‌شود، مشکلاتی است که در زمینه استرداد بلیط بوجود می‌آید، اما مستر بلیط معتقد است که با این شرکت به مشکل برنخواهید خورد. رمضانی می‌گوید:

یکی از بخش‌هایی که ما در وب سایت در نظر گرفتیم، استرداد و کنسلی بلیط هاست. شما به راحتی چه در زمینه هواپیما، چه قطار و یا اتوبوس می‌توانید بلیط‌تان را کنسل کنید و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. ما در هر رویداد یک سری تخفیف ها رو هم قرار می‌دهیم تا مسافران بتوانند با کمترین هزینه بلیط‌های مورد نظر خودشان را خریداری کنند.

هدف نهایی مستر بلیط این است که بتواند به شکلی ساده راحت و ارزان بلیط مشتریان خود را ارائه دهد. رمضانی در ادامه می‌گوید: “حاشیه سودی که برای خودمان در نظر گرفته‌ایم بسیار اندک است و اگر قیمت‌های ما را با دیگر سایت‌ها و یا آژانس‌های هواپیمایی مقایسه کنید، متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.”

به ادعای داوود رمضانی، مستر بلیط در سامانه فروش بلیط اتوبوس اولین و در بخش فروش بلیط هواپیما و قطار دومین سامانه فروش است. فروش و رزرو ماهانه 200 هزار بلیط تقریبا گویای همه چیز است. مستر بلیط در نمایشگاه الکامپ 97 حاضر شده تا بتواند هر چه بیشتر خود را به مشتریان بالقوه‌اش معرفی کند.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر