;
coinex

بررسی اپلیکیشن پیت استاپ (PitStop) ؛ سامانه هوشمند تعمیرات خودرو

اپلیکیشن پیت استاپ (PitStop)، سامانه‌ای است که نزدیک‌ترین تعیرگاه را به فردی که خودرو او دچار نقص فنی شده است، معرفی می‌کند. در این نوشتار به بررسی اپلیکیشن پیت استاپ می‌پردازیم.

آیا تاکنون رقابت‌های فرمول یک را تماشا کرده‌اید. فرآیند پیت‌استاپ یکی از مهمترین بخش‌های این رقابت است که در آن سرعت عمل و مهارت بالای اعضای تیم مکانیک رقابت کنندگان نقش مهمی در تعیین نتیجه مسابقه ایفا خواهد کرد. فرآیند پیت استاپ شامل سوخت‌گیری، تعویض تایرها و رفع مشکلات مکانیکی خودرو است.

اما بدیهی است که تعمیرات خودرو تنها به رقابت‌های اتومبیل‌رانی در سطوح بین‌المللی مربوط نمی‌شود. برای همه ما بسیار پیش آمده است که در طول مسیر با نقص فنی اتومبیل مواجه شویم. در صورتی که در شهر حضور داشته باشیم، عمدتا مشکلی وجود ندارد و پیدا کردن یک تعمیرگاه کار بسیار سختی نخواهد بود، اما اگر در میانه‌های یک مسافرت بین‌شهری ماشین دچار مشکل شود، چالش‌ قضیه تازه آغاز می‌شود.

دشوار است تا بتوانید در میانه‌های یک راه تعمیرکار یا تعمیرگاه پیدا کنیم. عمدتا سامانه‌های تلفنی امدادخودروها را نیز به سختی می‌توان گیر آورد. در این مطلب، پاسخ این نیاز روزمره را نیز در دنیای فناوری ارتباطات جستجو خواهیم کرد. اپلیکیشن پیت استاپ برای پاسخ به این نیاز رانندگان توسعه داده شده است تا بدین وسیله میان راننده و تعمیرگاه‌ها ارتباط موثرتری برقرار کند.

بررسی اپلیکیشن پیت استاپ ؛ اولین سامانه هوشمند امداد و تعمیرات خودرو

شرکت تعمیریاب هوشمند خودرو ایرانیان (PitStop) از تیمی زبده و متخصص در زمینه تعمیرات خودرو، برنامه نویس، بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه تشکیل شده است که پس از سال‌ها فعالیت در این زمینه‌ها دور هم جمع شده‌اند و با تلاش نیروهای بومی اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزاری هوشمند برای سهولت ارتباط میان راننده خودرو و تعمیرگاه‌ها فعالیت می‌کند.

تیم اپلیکیشن پیت استاپ بر عملکرد تعمیر و سرویس خودرو نظارت دقیق دارد. به علاوه، مانند بسیاری از اپلیکیشن‌‌های خدماتی این چنینی باتوجه به ایجاد ارزش افزوده‌های فراوان علاوه بر کاهش هزینه تعمیرات اصالت تعمیر را برای مشتری گارانتی می نماید.

اپلیکیشن پیت‌استاپ
اپلیکیشن پیت‌استاپ (اعتبار : پیت‌استاپ)

برای مرتفع کردن نیاز به خدمات حمل و امداد، زمانی که با مشکلی فنی در خودرو خود مواجه می‌شوید. در هر مکانی  با استفاده از اپلیکیشن PitStop می‌تواند نزدیک‌ترین تعمیرگاه ممکن را پیدا کنید. اپلیکیشن پیت استاپ تاکنون بیش از هزار مرتبه از مارکت‌های مختلف دریافت شده است. برای بهره‌مندی از خدمات این سرویس می‌توانید این اپلیکیشن را از مارکت‌های زیر دانلود کنید. پیت‌استاپ هم‌اکنون تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

دانلود اپلیکیشن PitStop برای اندروید از گوگل‌پلی | دانلود اپلیکیشن PitStop برای اندروید از کافه‌بازار

دانلود اپلیکیشن PitStop با لینک مستقیم از سایت اصلی

اما استفاده از اپلیکیشن پیت استاپ چه مزایایی نسبت یه حضور مستقیم در تعمیرگاه‌ها دارد؟ تخصص تضمین شده تعمیرکار‌ها، استفاده ساده، سریع و نسخه مشتری پیت استاپ با بهره گیری از جدیدترین و بهترین متدولوژی های روز طراحی شده و تمامی اقدامات صورت گرفته بر روی خودرو را به شما اطلاع می دهد. کارامد از اپلیکیشن، گارانتی خدمات و قطعات مورد استفاده و ارائه گزارش‌های بروز و پویا از جمله مزایای استفاده از اپ پیت‌استاپ است.

  • تیمی متخصص از تعمیرکاران: پیت‌استاپ با بهره‌گیری از تیم کاملا حرفه‌ای و انجام تست‌های فنی از طرف قرارداد‌های خود بهترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها را جهت ارائه خدمت به شما گرد‌آوری کرده است.
  • اپلیکیشن مشتری پیت استاپ: ویرایش مشتری اپلیکیشن پیت‌استاپ با بهره‌گیری از جدیدترین و بهترین روش‌های روز برنامه نویسی توسعه داده شده است و تمامی اقدامات و خدمان اعمال شده بر روی خودرو شما را گزارش می‌کند
  • گارانتی و نظارت بر هزینه‌ها: در زمان استفاده از اپلیکیشن پیت استاپ تمامی قطعات و خدمات ارائه شده به کاربر توسط تعمیرگاه‌های متخصص طرف حساب این تیم گارانتی و همچنین هزینه تعمیرات به صورت سند در سامانه ثبت و توسط ناظرین بررسی می‌شود.
  • گزارشات و اطلاع رسانی دقیق: پیت استاپ با ارائه گزارشات و اطلاع‌رسانی‌های دقیق علاوه بر مدیریت زمان و کاهش هزینه‌ها آمار دقیقی از میزان هزینه‌های خودرو را ه کاربر منتقل خواهد کرد.

خدمات متنوعی را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن پیت‌استاپ به انجام رساند و به طور کلی تمامی نیازهای فنی یک خودرو در پوشش داده شده است. در صورتی که خودرو شما امکان ادامه مسیر نداشته باشد می‌توانید از امداد خودرو (جرثقیل) کمک بگیرید. در صورتی که مشکل فنی شما مربوط به یک قطعه مشخص باشد، می‌توانید از امکان تعویض قطعات آن بهره‌مند شوید. خدمات مختلف در اپ پیت استاپ به صورت شبانه‌روزی به انجام می‌رسد.

تعمیرکاران همکار در پیت‌استاپ خدمات مربوط به سرویس خودرو در محل را به انجام می‌رسانند. سرویس‌های دوره‌ای و خدمات فنی و مکانیکی از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن پیت استاپ است. اگر خودرو شما مشکل برق‌رسانی و خرابی باتری داشته باشد، یا تایرها و جلوبندی دارای نقص فنی باشند، می‌توانید به ترتیب ازخدمات برق و باطری و خدمات چرخ و جلوبندی بهره ببرید. همچنین خدمات مربوط به صافکاری و نقاشی نیز در این برنامه تعریف شده است.

نحوه سرویس دهی و ارائه خدمات در اپلیکیشن PitStop

سامانه پیت‌استاپ بر اساس عقد قراردادهای تجاری با همکاران خود در بخش امداد و تعمیرات خودرو سرویس دهی می‌کند و در زمان نیاز به درخواست خدمات نزدیک‌ترین طرف قرارداد برای ارائه خدمات مورد نظر به کاربران معرفی خواهد شد. ارائه سرویس بر اساس استانداردهای لازم بوده و چنانچه کاربر از سرویس دریافت شده رضایت نداشته باشد می تواند در زمان ثبت نظر و امتیاز اعلام نارضایتی یا رضایتمندی خود را اعلام کند. خدمات پشتیبانی نیز از طریق اپلیکیشن و در بخش تماس با کال‌سنتر مهیا است.

نحوه تسویه‌ حساب‌های مالی در پیت استاپ به این گونه است که مشتری می‌تواند به سه شیوه رایج درگاه موبایل، پرداخت آنلاین و با پرداخت نقدی مبلغ خدمات و قطعاتی که به کار بسته شده را پرداخت کند. این هزینه‌ها به صورت روزانه برای طرفین قراردادها نیز ارسال می‌شود.

چگونه با اپلیکیشن پیت استاپ کار کنیم؟

پس از آنکه این اپلیکیشن را از کافه‌بازار، گوگل‌پلی و یا وب‌سایت پیت‌استاپ دریافت و نصب کردید، می‌بایست شماره تلفن همراه خود را وارد و در این سیستم ثبت‌نام کنید. در صفحه اول پیت‌استاپ وضعیت مکانی و نیز ارتباط شما با سرور برنامه به صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود.

در صفحه نخست این اپلیکیشن شش گزینه در مقابل شما قرار داد. با انتخاب گزینه “افزودن ماشین”‌ می‌توانید ماشین‌هایی را که از قبل در سیستم ثبت‌ کرده‌اید را مشاهده و اگر بخواهید می‌توانید مشخصات ماشین جدید خود را وارد کنید. این مشخصات عبارتند از گروه، زیرگروه، عنوان و پلاک خودرو. پس از آنکه خودرو خود را انتخاب کردید می‌توانید با استفاده از گزینه “درخواست سرویس” خدمات متنوعی را متناسب با نقص فنی خودرو خود درخواست کنید.

اپلیکیشن پیت‌استاپ
اپلیکیشن پیت‌استاپ (اعتبار : اسکرین شات)

در خواست جرثقیل (کفی، زنجیری، چرخ‌گیر)، درخواست سرویس در محل، در خواست تعمیر و جرثقیل، نمایش نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌ها و رزور آنلاین از جمله خدماتی است که می‌تواند از اپلیکیشن PitStop انتظار داشته باشید.

پس از ثبت درخواست شما در فهرست در انتظار تایید قرار می‌گیرد و در صورت تایید یکی از تعمیرگاه‌ها به فهرست پذیرش‌ شده‌ها منتقل می‌شود. فهرست‌ هزینه‌های خدمات و قطعات را می توانید در بخش گزارش مالی و فهرست خدمات و تعمیرات انجام گرفته بر روی خودرو خود را نیز می‌توانید در بخش گزارش تعمیرات ملاحظه کنید.

اخبار اپلیکیشن را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید :

.

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود، فکر کنم هنوز راه اندازی نشده

    پاسخ