;
coinex

تلفن ثابت بدون اینترنت واگذار نمی‌شود؛ اعتراض به فروش اجباری اینترنت توسط مخابرات

متقاضیان خطوط تلفن ثابت نسبت به فروش اجباری اینترنت در برخی مراکز مخابراتی تهران اعتراض کردند. تلفن ثابت بدون اینترنت واگذار نمی‌شود!

به گزارش تکراتو، برخی از متقاضیان خطوط تلفن ثابت اعلام کردند که در زمان مراجعه به مراکز مخابراتی برای ثبت نام و دریافت تلفن، مخابرات منطقه آنها را وادار به خرید خط اینترنت روی خطوط تلفن کرده و تلفن ثابت را بدون خط اینترنت واگذار نکرده است. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اقدام مراکز در مورد فروش اجباری اینترنت را غیرقانونی اعلام کرد.

اعتراض کاربران نسبت به فروش اجباری اینترنت

 اعتراض به فروش اجباری اینترنت توسط مخابرات

کاربران نسبت به فروش اجباری اینترنت اعتراض کردند. آنها اعلام نمودند که ممکن است اصلا قصد خرید اینترنت ADSL را نداشته باشند و یا اینکه بخواهند از ارائه دهنده دیگری اینترنت تهیه کنند، بنابراین این اقدام مخابرات درست نیست.

بعضی از کاربران حتی در صفحه توئیتر وزیر ارتباطات نیز اعتراض خود را اعلام کردند.

در ادامه مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران این موضوع را رد کرد و اعلام نمود که مراکز مخابراتی به هیچ عنوان نمی‌توانند مشترکان را وادار به خرید اینترنت کنند. وی گفت که فروش اجباری اینترنت مخابرات از سوی مراکز مخابراتی غیرقانونی است و این مراکز نباید از این طریق بازاریابی کنند و اینترنت بفروشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اعلام کرد که افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند، اعتراض و شکایت خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات مخابرات منطقه تهران (۲۰۲۱) برای پیگیری موضوع اعلام کنند.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر