;
coinex

ریزش 3 میلیونی کاربران اسنپ چت ؛ علت چیست؟

ریزش 3 میلیونی کاربران اسنپ چت خبرساز شد. این اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی تعداد زیادی از کاربران فعال خود را از دست داد.

به گزارش تکراتو، یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اسنپ چت است که همواره هم سعی دارد قابلیت‌ها و امکانات جدید به این شبکه اضافه کند.


بیشتر بخوانید: ۲.۳ درصد از سهام اسنپ چت توسط شاهزاده ولید بن طلال خریداری شد


بررسی علت ریزش چند میلیونی کاربران اسنپ چت

تعداد کاربران اسنپ چت کاهش یافته است. گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد کاربران این پیام رسان به دلایل نامشخص و نامعلومی ریزش کرده است.

اسنپ چت در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم قرار گرفت. این شبکه به کاربران اجازه می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. البته این شبکه شباهت‌هایی نیز با اینستاگرام دارد.


بیشتر بخوانید: آموزش کار با اسنپ چت ؛ هر آنچه که باید درباره این پلتفرم بدانید


اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و در سال‌های اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

این شبکه با وجود اینکه بسیار محبوب است به صورت ناگهانی 3 میلیون کاربر فعال خود را از دست داده است. علت این ریزش هنوز مشخص نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر