;
coinex

جلسه‌ای برای تصمیم گیری در مورد ارزهای دیجیتال به دستور روحانی تشکیل می‌شود

به گفته وزیر ارتباطات رئیس جمهور دستور داده تا برای تصمیم گیری در مورد ارزهای دیجیتال ، وزارت ارتباطات و بانک مرکزی جلسه مشترکی داشته باشند.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی درباره انتشار ارز دیجیتال توسط پست بانک اعلام کرده که مطالعات لازم انجام شده اما براساس سیاست بانک مرکزی، تاکنون استفاده از ارزهای دیجیتالی در کشور ممنوع بوده است. جهرمی در ادامه اعلام کرد که براساس درخواست بانک مرکزی، همه‌ی سایت‌هایی که برای تبادل ارز دیجیتال لازم بوده، از طریق دادستانی مسدود شده‌اند.


بیشتر بخوانید: اولین رمزارز ملی توسط شرکت خدمات انفورماتیک ارائه شد


تشکیل جلسه برای تصمیم گیری در مورد ارزهای دیجیتال

 تصمیم گیری در مورد ارزهای دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه‌ی صحت‌هایش در مورد تصمیم گیری برای ارزهای دیجیتالی در کشور، اضافه کرد که به تازگی در شورای عالی فضای مجازی و دولت دیدگاه جدید درباره ارزهای دیجیتالی مطرح شده است. به گفته وی، ارزهای دیجیتالی تهدید محور نیستند و می‌توانند فرصت‌هایی را نیز ایجاد کنند.

آذری جهرمی در پایان به دستور رئیس جمهوری برای برگزاری جلسه با بانک مرکزی اشاره کرد و گفت که رئیس کل جدید بانک مرکزی درگیر موضوع تثبیت نرخ ارز است اما تلاش خواهد شد تا در هفته پیش رو این جلسه مشترک تشکیل شود و سیاست‌های جدیدی در مورد استفادهاز ارز دیجیتالی در کشور اتخاذ شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: irna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر